همزمان با هفته بسیج دانش آموزی؛

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در سامان

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و 13آبان،‌ یادواره ی شهدای دانش آموز در دبیرستان نجمه و هنرستان الزهرا سلام الله علیها شهر سامان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۱۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سعید اسماعیلی ، کارشناس مسائل فرهنگی شهرستان سامان، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) ، یاد وخاطره ی شهدای دانش آموز را گرامی داشت و خاطر نشان ساخت: بنا به فرموده ی رهبر معظم انقلاب ، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی، افزود: این وظیفه بر دوش همه ی ما به عنوان یک بسیجی می طلبد که یاد و خاطره شهدای گرانقدرمان را زنده نگهداریم و همواره در مسیر و امتداد آرمانهای امام راحل و شهدا تحت زعامت ولایت مطلقه ی فقیه حرکت نمائیم .

اسماعیلی ادامه داد: امروزه در برهه ای از زمان به سر می بریم که ایادی مستکبر جهان با استفاده از انواع شیوه های جنگ نرم، درصدد تضعیف مسلمانان به خصوص جوانان انقلابی هستند و در این راستا هزینه های هنگفتی را نیز به این موضوع اختصاص داده اند.

وی،‌تأکید کرد: هدف اصلی دشمنان ، سست کردن روحیه ی ایمان ، شهادت طلبی و باورهای اعتقادی و دینی در بین مسلمانان و به خصوص جوانان است.

کارشناس مسائل فرهنگی شهرستان سامان ، در این یادواره که عطر معطر مجالس عزای حسینی را همراه خود داشت، گفت: امروز وظیفه ی دانش آموزان، تحصیل علم و تبیعت از ولایت مطلقه ی فقیه است که باعث رشد و شکوفایی میهن اسلامی و موجب مایوس کردن دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.

در ادامه این یادواره دانش آموزان دبیرستان نجمه سامان، با اجرای برنامه های مخصوص محرم ، یاد و خاطر حضرت اباعبدالله الحسین را در قالب مقاله و شعر به تصویر بیان کشیدند و لحظات معنوی و سراسر نور را در فضای معطر یادواره ی شهدای دانش آموز به اجرا گذاشتند و به عزاداری و سوگواری عزیز فاطمه، حضرت اباعبدالله الحسین ( علیه السلام) پرداختند.

ارسال نظرات