حمیدرضا پورنوروز
در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شهر ایلام/
امام جمعه ایلام گفت: آمریکا همان کشور کینه توز 37 سال پیش است که از دشمنی هایش با ایران کم نشده است.
کد خبر: ۸۷۷۲۱۸۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی امام جمعه شهر ایلام در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه در جمع مردم ولایت مدار ایلام بیان کرد: رژیم شاهنشاهی خواست تا با تبعید امام خمینی(ره) آتش انقلاب را خاموش کند اما نه تنها این آتش خاموش نشد بلکه آتش این آتشفشان بیشتر فوران کرد.

وی با اشاره به اینکه خون جوانان کشورمان شجره طیبه انقلاب را بارور کرد و این انقلاب نوپا در آن زمان توانست در مدت کوتاهی رژیم شاه را سرنگون و انقلاب را جایگزین کند؛ گفت: حادثه شیرین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی، انقلاب اسلامی را از سقوط نجات داد.

امام جمعه ایلام ابراز کرد: یکی از راهبردهای آمریکا در خصوص انقلاب های که در کشور های اسلامی صورت می گیرد توطئه و نفوذ است.

وی افزود: در همه انقلاب های تاریخ معاصر و ملت های انقلابی که رخ داده است، آمریکا سعی داشته که که با نفوذ از مسیرش منحرف و شکست دهد

حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی امام جمعه استان ایلام تصریح کرد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی ها دست بکار شدن و در سفارت آمریکا در ایران که مقرن فرماندهی ضد انقلاب و روشن فکران غرب بود علیه ایران توطئه می کردند و امام (ره) از این توطئه ها غافل گیر نشد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) همه درها را به روی استکبار بست؛ بیان داشت: با بسته شدن سفارت آمریکا جاسوسان آمریکایی که حتی در تشکل های انقلابی زندان رفته و زمانی ثابت شده برای انقلاب بودند، چهره واقعیشان برای امام(ره) و مردم آشکار شد.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه آمریکا بزرگترین ضربه را از امام خمینی(ره) خورد گفت: بعد از ضربات متعددی امام(ره) به آمریکا، آمریکا در صدد انتقام بار دیگر با کار احمقانه خود و حمله به طبس زمین گیر شد.

وی ادامه داد: آمریکا در هر توطئه ای چه مستقیم و چه غیر مستقیم دخالت می کند و حتی با کنار عراق قرار گرفتن به ایران حمله کردند و امروز نه تنها مشکلاتشان کم نشده بلکه بغشان بیشتر از اویل انقلاب شده است.

حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه ایلام اظهار کرد: در طول 37 سال انقلاب هر رئیس جمهور آمریکا که برگزیده می شود بزرگترین اهداف خود را مقابله با ایران می داند و دشمنی با ایران در وجودشان موج می زند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا همان کشور کینه توز 37 سال پیش است؛ عنوان کرد: امروز اگر برای ضربه زدن به اسلام گروه تکفیری ایجاد کرده و در کشور های همجوار ایران قرار داده است با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ایلام افزود: امروز اگر نفس های آخر تکفیری ها در عراق و سوریه است به پایان می رسد از جهاد سرداران 8 سال دفاع مقدس است و اگر خبر آزاد سازی موصل به گوش می رسد از برکت تدبیر رهبرجمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: موج کوبنده انقلاب مرز ها را نمی شناسد و با محبوب شدن انقلاب اسلامی مرز ها را درهم شکسته است و آمریکا از این حرکت احساس ترس کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی اذعان کرد: شعار مرگ بر آمریکا تا زمانی که جنایت های استکبار تمام نشود ادامه خواهد داشت.

وی در آخر گفت: به لبخند آمریکا نمی توان اعتماد کرد بلکه با اعتماد مسئولان به آمریکا در مزاکره هسته ای باعث تحریم های ظالمانه ای دیگر علیه ایران شد.


ارسال نظرات