خبرهای داغ:
معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی در راهپیمایی 13 آبان:

پایبندی به عهد و پیمان، منطق دیپلماسی نظام اسلامی/ به وعده های دشمن امید نبستیم

معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: به دنیا ثابت کردم چون دارای منطق درست هستیم در برابر دشمن قداره کشی که دستش به خون جوانان ما آغشته است اما در میدان دیپلماسی حاضر می شویم و به عقد و پیمان خود پایبند هستیم گرچه دشمن به این توافق عمل نمی کند.
کد خبر: ۸۷۷۲۱۸۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی صبح امروز در راهپیمایی 13 آبان روز ملی استکبار ستیزی در بیرجند اظهارداشت: در بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری دریافتیم که به روز 13 آبان عنوان روز جوان، مقاومت و مبارزه با آمریکای جهان خوار را اطلاق کردند.

وی عنوان کرد: یکی از امانت های الهی که امروز در دست شما مردم قرار دارد مسئله حکومت اسلامی است. در بیان امام(ره) تشکیل حکومت اسلامی و حفظ آن از اوجب واجبات است.

وی خاطرنشان کرد: نسل حاضری که ما با آن در این میدان امروز مواجهیم دانش آموزانی هستند که نه دوران پیروزی انقلاب و نه دفاع مقدس را دیده اند و شاهد ایثارگری ها و جانفشانی های جوانان در آن زمان نبوده اند.

در میدان مبارزه و جنگ فرهنگی، بینی دشمن را به خاک می مالیم

معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی افزود: شما امروز امانت دار و وارث حکومتی هستید که برای آن زحمات و رنج های زیادی کشیده شده و شما وارث و امانت دار خون شهدا هستید که باید پیام آنها را به نسل آینده منتقل کنید.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات فرهنگی ما در جامعه امروز تبیین و انتقال ایثارگری ها و زحماتی به نسل جدید است که برای بدست آوردن این انقلاب کشیده شده است . ما چقدر در عرصه بیان این حقایق موفق بوده ایم.

وی خطاب به مربیان، روحانیون و آحاد جامعه گفت: این تحویل شما است که امانت دار و حافظ این انقلاب و خون شهدا هستید. و برای این منظور روز بزرگداشت مبارزه با استکبار جهانی را داریم.

علم الهدی اظهار داشت: انقلاب اسلامی فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است و در همه عرصه ها ملت ما ثابت کردند اجازه دخالت و نفوذ بیگانگان را به کشور و دست درازی به ارزش ها را نمی دهند.

به عهد و پیمان خود پایبند هستیم گرچه دشمن به این توافق عمل نمی کند

وی ادامه داد: به دنیا ثابت کردم چون دارای منطق درست هستیم در برابر دشمن قداره کشی که دستش به خون جوانان ما آغشته است اما در میدان دیپلماسی حاضر می شویم و صحبت می کنیم و به عقد و پیمان خود پایبند هستیم گرچه دشمن به این توافق عمل نمی کند.

معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی متذکر شد: گرچه در میدان مذاکرات با دشمن صادق بودیم اما به فرمایش رهبر انقلاب" به نتیجه مذاکرات دل خوش نکردیم" . استکبار و مبارزه با استکبار همیشه بوده است و ما امید نداریم که امریکا به وعده هایش عمل کند.

وی عنوان کرد: راه و مسیر حق و صحیح آن است که امام(ره) و ولایت فقیه ترسیم کردند و مردم در عمل ثابت می کنند که پیرو راه ایشان و گوش به فرمان ولایت هستند.

به پشتوانه نیروهای نظامی و امنیتی، کشور ما در منطقه دارای امنیت است

علم الهدی تاکید کرد: امروز اگر جمهوری اسلامی در منطقه دارای امنیت است به پشتوانه نیروهای نظامی و امنیتی کشور است و امروز اقتدار موشک ها و نیروهای نظامی ما در ارتش و سپاه در منطقه این جایگاه را برای جمهوری اسلامی ایران تثبیت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نه تنها در منطقه از امنیت برخورداریم بلکه با اعزام مستشاران جمهوری اسلامی در عراق و سوریه حضور پیدا می کنیم و مردم مظلوم عراق و سوریه را را در مبارزه با داعش حمایت کردیم و توانستیم این منطقه را از یک فتنه بزرگ نجات دهیم.

معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: گرچه این زمان می برد اما نتیجه رشادت ها و شجاعت های جوانان داوطلب ما است که امروز در جنگ سوریه و آزاد سازی موصل حضور پیدا می کنند و با سلاح های ایران به جنگ با آمریکا می روند.

وی اظهارداشت: این جای افتخار برای ملت ما دارد که امروز آمریکا و قدرت های جهانی در برابر توان نظامی و موشکی کشور ما اظهار ضعف می کنند.

علم الهدی عنوان کرد: امروز کاندیدای ریاست جمهوری امریکا در عین اینکه اعتراف می کنند آتشی که در منطقه افروخته اند توطئه و حمایت آنها از اسرائیل است، فریاد می زنند که ایران اسلامی برای نقشه های استکباری آنان یک خطر بزرگ است.

سردمداران کفر به ضعف و زبونی خودشان در برابر جمهوری اسلامی اعتراف می کنند

وی با بیان اینکه سردمداران کفر به ضعف و زبونی خودشان در برابر جمهوری اسلامی اعتراف می کنند اظهار داشت: جمهوری اسلامی در منطقه از امنیت پایدار برخوردار است که دشمن به توان نظامی ما اعتراف می کند.

معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی افزود: امریکا و هم پیمانانش به وسیله تحریم و نقشه های نظامی ملت ما را نتوانستند بشکنند و از نظر فرهنگی وارد شدند که ملت ایران را از درون بشکنند و از روحانیت جدا کنند.

جوانان، بلندگوهای نظام اسلامی در فضای حقیقی و مجازی هستند

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه فرهنگی و فضای مجازی نفوذ پیدا کرده و برای به انحطاط کشیدن جوانان نظام اسلامی تلاش می کند گفت: درخواست من از شما جوانان که این روز به نام شما نامگذاری شده، شما که چشم و چراغ این ملت و آینده ساز نظام هستید که درخت تنومند انقلاب، این امانت را تحویل گیرید و به نسل آینده تحویل دهید.

علم الهدی خطاب به جوانان گفت: شما به عنوان بلندگوهای نظام اسلامی در فضای حقیقی و مجازی حضور پیدا و دفاع کنید و اثبات کنید با هر فن و هنری که دارید به دنیا اعلام کنید که شما فرزندان و نتیجه انقلاب هستید.

مردم منطقه و خط مقاومت چشم امید به حرکت ملت ما دارند

وی ادامه داد: حکومت اسلامی در یک جا منفعل نمی شود ما در همه عرصه ها حضور داریم و با فریاد خودمان بر سر آمریکا و استکبار جهانی نه تنها از حریم، منیت، هویت و هستی نظام دفاع می کنیم بلکه مردم منطقه و خط مقاومت چشم امید به حرکت ملت ما دارند.

فریاد ما بر علیه استکبار و دیدگاه جهان خوارگی است

معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز روز پیمان و هم پیمانی و حضور در صحنه، روز 13 آبان یک نماد و المان و یک حضور نمایش و نمادین است.

وی با بیان اینکه در همه عرصه ها فرمایشات رهبر انقلاب فصل الخطاب و فصل مشترک همه نهاد ها، احزاب و جریان ها است افزود: بر سر آرمان های خود ثابت قدم باشید و هر روز حضور شما در فضای حقیقی و مجازی لرزه بر اندام دشمن بیندازد و نقشه هایش را نقش بر آب کند .

علم الهدی تاکید کرد: ما هیچ گاه از دشمنی با استکبار جهانی و سر دادن شعار مرگ برآمریکا خسته نمی شویم و ملت ما با استکبار جهانی آشتی ناپذیر است.

وی ادامه داد: ما در عرصه بین المللی و مذاکرات شرکت کردیم که ثابت کنیم با منطق صحیح و صادقانه و پایدار در عهد و پیمان هستیم اما در میدان مبارزه بینی دشمن را به خاک می مالیم و فریاد ما بر علیه استکبار و دیدگاه جهان خوارگی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها