خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت مقابله با اهداف آمریکا است، گفت: اگر کسی می‌خواهد آمریکا را بشناسد باید تاریخ ایران را از سال 32 تا بهمن 57 مطالعه کند تا بداند هر جنایتی که در کشور اتفاق می‌افتاد به دستور و حمایت آمریکایی‌ها بود.
کد خبر: ۸۷۷۲۱۷۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه شامگاه چهارشنبه در همایش استکبارستیزی با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا با تشریح چرایی مخالفت با آمریکا اظهار داشت: در ارتباط با آمریکا پنج سئوال مبنی بر چرا مرگ بر آمریکا می‌گوییم؟، چرا آمریکا شیطان بزرگ است؟، چرا آمریکا شیطان اکبر است؟، چرا آمریکا مورد اعتماد نیست؟ و چرا هر کسی به آمریکا اعتماد می‌کند سیلی می‌خورد؟ مطرح است.

وی با تبیین ساختار فکری ایالات متحده آمریکا افزود: معنای مرگ بر آمریکای ما مخالفت با ملت آمریکا نیست بلکه ما با سیاست‌مداران و طراحان سیاست آمریکا مشکل داریم چرا که تفکر آنها بر گرفته از لیبرال دموکراسی و لیبرال سرمایه‌داری است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان نتیجه لیبرال سرمایه‌داری را قدرت، ثروت و لذت دانست و گفت: در آمریکا هیچ فرقی بین جمهوری‌خواهان، دموکرات‌ها و سایر نامزدهای ریاست جمهوری نیست به همین دلیل هرکسی با هر تفکری به دنبال تحقق این نتیجه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه تصمیم گیرنده نهایی در آمریکا جریان‌ها و لابی‌های صهیونیستی است، تصریح کرد: این جریان مانند اختاپوس، نظام آمریکا فرا گرفته است و هر حرکتی در آنجا باید با اجازه آنها انجام شود به همین دلیل نیز مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 به نتیجه‌ای نرسید.

ابوحمزه با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها بدون چراغ سبز اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، اظهار داشت: دیگر ویژگی دولتمردان آمریکایی و اروپائی سلطه‌طلب بودن آنهاست که قتل عام مردم ویتنام و انداختن بمب اتمی در دو شهر ژاپن نشان دهنده این خصلت آنها است.

وی با بیان اینکه بیشتر ثروتمندان جهان گرایش‌های صهیونیستی دارند، گفت: عمده درآمد این گروه‌ها از طریق فروش مواد مخدر و تجارت اسلحه در جهان تأمین می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: آمریکا در منطقه غرب آسیا پنج هدف تسلط بر منابع منطقه، ایجاد نظام‌های وابسته، کنترل نهضت‌های آزادی‌بخش، حفظ و حراست از رژیم صهیونیستی و مقابله با جمهوری اسلامی را دنبال می‌کند.

وی دلیل حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت را مقابله با اهداف آمریکا برشمرد و تصریح کرد: اگر کسی می‌خواهد آمریکا را بشناسد باید تاریخ ایران را از سال 32 تا بهمن 57 مطالعه کند تا بداند هر جنایتی که در کشور اتفاق می‌افتاد به دستور و حمایت آمریکایی‌ها بود.

ابوحمزه با اشاره به حضور 60 هزار مستشار آمریکایی در کشور و نفوذ آنها در همه ابعاد و چپاول کشور توسط خاندان هزار فامیل پهلوی بیان کرد: آنها همه چیز را دزدیدند در حالی که باقی مردم در فقر به سر می‌بردند.

وی با اظهار تأسف از سخنان برخی افراد تصریح کرد: در این استان کسانی پیدا شده‌اند که می‌گویند زمان شاه بهتر از زمان انقلاب بود آیا این افراد کشته و تبعید شدن افراد و مبارزان را فراموش کرده‌اند، آیا فراموش کرده‌اند نوامیس مردم از تعرض دشمنان در امان نبودند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه هر فردی که در برابر رژیم پهلوی می‌ایستاد زندان، تبعید و یا شکنجه می‌شد، گفت: ایران در زمان آمریکا جزیره امن آنها به شمار می‌آمد و علاوه بر گسترش فساد و فحشا در جامعه، اشرف پهلوی نیز نخستین واردکننده هروئین به ایران بود.

وی با اشاره به گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، از فعالیت 800 اندیشکده آمریکایی برای نابودی جمهوری اسلامی خبر داد و عنوان کرد: مطالعه 38 اندیشکده فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را در پی داشت در حالی که آنها اعتراف کرده‌اند تا به امروز تلاش‌های آنها برای نابودی جمهوری اسلامی نتیجه‌ای نداشته است.

ابوحمزه با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها تجربه فعالیت در بسیاری از کشورها را دارند افزود: تکلیف و مسئولیت ما سنگین است و شرایطی برای انقلاب رقم خورده که در آن بسیاری ملت‌ها به دست انقلاب آزاد می‌شوند.

وی بیان کرد: آنچه در یمن و سوریه اتفاق میافتد نسیمی از گسترش انقلاب اسلامی است که نشان دهنده حرکت ما به سمت تمدن نوین اسلامی نیز هست پس باور کنیم انقلاب ما، اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) حق هستند و به آنها ایمان قلبی بیاوریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر حفظ روحیه ایستادگی و مقاومت اظهار داشت: متأسفانه برخی دچار روحیه محافظه‌کاری در کشور شده‌اند که این روحیه و روند برای انقلاب اسلامی بسیار خطرناک است.

وی با اشاره به لزوم انقلابی ماندن مساجد و سکولار نشدن آنها شرکت در یوم الله 13 آبان را وظیفه مردم دانست و تصریح کرد: حالا که بسیاری از ما نمی‌توانیم در جبهه مقاومت بجنگیم باید کمک به جبهه مقاومت را در اولویت قرار دهیم.

ابوحمزه با تأکید بر لزوم حضور گسترده جوانان انقلابی در حوزه علمیه تصریح کرد: متأسفانه با وجود 4.5 میلیون دانشجو و استاد دانشگاه، تنها 300 هزار طلبه در کشور فعالیت می‌کنند که این رقم در استان همدان بسیار کمتر است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: فرزندان خود و افراد توانمند و علاقمند را برای طلبه شدن و حضور در حوزه‌های علمیه تشویق کنید چرا که ما برای ایجاد تمدن نوین اسلامی به روحانیون و طلابی مانند امام(ره)، مقام معظم رهبری، شهید مطهری، شهدای محراب و مدافع حرم نیازمندیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات