خبرهای داغ:
مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در اجتماع بزرگ بسیجیان و دانش آموزان شهرستان البرز در یوم الله ۱۳آبان اظهارداشت : دشمنان نظام از قدرت نظامی ایران وحشت داشته و از مقابله مستقیم با ما هراس دارند و تمام امید وهمت خود را به نفوذ سیاسی و فرهنگی در مسئولین بالادستی کشور به کار بسته اند .
کد خبر: ۸۷۷۲۱۶۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین: حجه الاسلام  حسینی در صبگاه مدافعان حریم ولایت یوم الله ۱۳ آبان در جمع دانش آموزان و بسیجیان شهرستان البرز در مجموعه ورزشی امام علی (ع) شهر الوند تاکید کرد: آمریکایی ها در ابتدای انقلاب سه توطئه بزرگ و کودتا را طراحی کردند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزنند  اما با شکست مواجه شدند و نتوانستند توطئه های خود را عملی سازند .
وی گفت : امروز ما توانسته ایم جزء ده قدرت موشکی جهان بشویم و این پیشرفت های ما موجب وحشت و ترس دشمنان نظام گردیده و از این که کشور ما  توانسته است  بدون هیچ کمک خارجی به پیشرفت های بزرگ دست یابد به ترس و واهمه افتاده است .

حجه الاسلام حسینی افزود : آمریکا امروز در منطقه خاورمیانه در  انزوا قرارگرفته و  با افول قدرت سیاسی و نظامی خود در منطقه روبرو است و شاهد هستیم که امروز با انتخاب گزینه حزب الله به عنوان رییس جمهوری لبنان آمریکا دیگر نفوذ سیاسی گذشته خود در منطقه را ندارد .

وی گفت: دشمنان نظام با پیگیری نفوذ سیاسی و فرهنگی در میان مسئولین و مردم استحاله فرهنگی را دنبال می کنند تا از طریق آن انقلابیون را وادار کنند تا از گذشته خود و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برائت بجویند و از گذشته انقلابی خود پشیمان بشوند .
حجه الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام تمام قدرت خود را در شبکه های اجتماعی و در بیش از ۲۲۰ رسانه ماهواره ای به کار بسته اند تا اهداف دشمنی خود را برای ایجاد فساد اخلاقی و سیاسی را به اجرا برسانند .
 
وی در پایان گفت: مسئولین ما باید با هوشیاری کامل در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی و در برابر جنگ نفوذ سیاسی و فرهنگی مقابله با قدرت داشته باشند .
 
 
3001/پ30/ب
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها