مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه ضمن تسلیت ایام محرم و یادآوری حماسه تایخی 13 آبان، این روز را روز استکبار ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: یکی از اهداف مهم قیام امام حسین(ع) مبارزه با ظلم و استکبار بود.
کد خبر: ۸۷۷۲۱۴۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد مهم ترین اهداف نهضت عاشورا را اقامه نماز، احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و مبارزه با بی عدالتی ها و ظلم و استکبار برشمرد.

وی با بیان اینکه دستگاه حکومت اموی برای نابودی اسلام ناب محمدی(ص)، به فجیعترین جنایات در واقعه کربلا دست زد، افزود: اگر امروز خود را زینبی و حسینی می دانیم باید زینبی و حسینی زندگی کرده و پرچم آنان را افراشته نگه داریم.

حجت الاسلام امیرنژاد گفت: امویان و یزیدیان با هرزه گویی و القای خرافات و انحرافات در دین اسلام، سعی داشتند تا حقیقت آن را پنهان کرده و آن را وارونه معرفی نمایند و اسلام را با ظلم ها، بی عدالتی ها، چپاولگری و حیف و میل هایشان به نام خود اسلام، نابود کنند.

وی بیان کرد: امروز نیز دشمنان اسلام با تشکیل داعش و گروهک های تکفیری، مبارزه با اسلام را با نام خود اسلام آغاز کرده و انواع جنایات را مرتکب می شوند.

حجت الاسلام امیرنژاد حضرت زینب و امام سجاد(ع) را اسطوره های صبر و استقامت معرفی کرده و با اشاره به اینکه خطبه های کوبنده و روشنگر آنان، راه و هدف امام حسین(ع) را زنده نگه داشت، اظهار کرد: وظیفه امروز ما شناخت حضرت زینب(س) و استمرار هدف و راه اوست.

مسئول دفت نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه به رشادتها و جانفشانی های حزب الله و مدافعان حرم اشاره کرد و پشتیبانی مالی و اعتقادی از مدافعان حرم را پشتیبانی از ولایت و امامت در برابر دشمنان اسلام و زنده نگه داشتن شعار " لبیک یا حسین" و "لبیک یا زینب" دانست.

آیین بازخوانی خطبه حضرت زینب(س) با حضور بیش از 200 نفر از خواهران بسیجی حوزه های فاطمه الزهرا(س) و بنت الهدی در حسینیه مزار شهدای میانه برگزار شد.

ارسال نظرات