فرمانده سپاه بابلسر از برگزاری رزمایش بزرگ مدافعان حرم استان در قالب گردان بین المقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۲۱۴۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین نژاد در گفت‌وگو یی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به‌دلیل برخورداری از ذات و ماهیت استکبارستیزی همواره مورد غضب و کینه امپریالیسم جهانی بوده است.

وی افزود: ضرورت آمادگی و مقابله با هرگونه توطئه همراه با افزایش توانمندی نیروها امری بس مهم و حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه امروز امنیت و آسایش کشور محصول حضور و دفاع از سوی جوانان است، افرود: جوانان پر شور و سلحشوری که جنگ آوری را از برادران، پدران و فرزندان این خاک مقدس آموختند و به مثابه علی اکبر امام حسین(ع) پای در رکاب جهاد کرده و به ندای رهبرشان با اقتدار لبیک گفتند.

حسین نژاد گفت: رزمایش گردان بیت المقدس سپاه بابلسر تحت عنوان مدافعان حرم به استعداد چهار گردان از بخش هادی شه، بهنمیر و یک گردان کوثر در بخش مرکزی در روزهای 13 و 14 آبان‌ماه  بر اساس نوع تهدید از سوی دشمن با سناریو از پیش طرح‌ریزی شده برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر افزود: در رزمایش مدافعان حرم گردان‌های بیت المقدس سپاه بابلسر از آمادگی و توان رزم بالایی برخوردار بوده و اجرای این رزمایش و تمرین عملی و میدانی را در سه بعد امنیتی، سیاسی، امداد و کمک رسانی به اجرا  می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه رزمایش گردان‌های بیت المقدس از نشانه‌های اقتدار و عزت انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش در سطح سپاه ناحیه  بابلسر، بالا بردن و ارتقا دانش و آگاهی بسیجیان در برابر توطئه‌ها و عملیات روانی دشمن، شناسایی تهدیدات دشمن، ترمیم و تقویت نقاط آسیب پذیر و  آموزش نیروهای بسیجی جهت ارتقا روحیه  آنان و تقویت و آماده نگاه داشتن یگان‌های عملیاتی برای حضور در شرایط بحرانی است.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه رزمایش‌های گردان بیت المقدس و کوثر فرصت مغتنمی برای ارزیابی قدرت عملی نیروها که بصورت میدانی وارد مرحله اصلی می‌شوند، است، گفت: نیروهای حاضر در رزمایش  طبق سین عملیات در فرآیند و کسب مهارت‌ها و پس از تایید و با احراز آموزش‌های لازم در این ماموریت شرکت کرده و از لحاظ آمادگی در وضع مطلوب و قابل قبولی قرار دارند.

حسین نژاد با اشاره به اینکه رزمایش بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه بابلسر در دو روز اجرا می‌شود، افزود: در روز نخست رزمایش، نیروها پس از فراخوان و تجهیز، برنامه‌های آموزشی و تمرینات تئوری را در راستای سناریو تعریف شده برای هر گردان  دارند.

وی ادامه داد: در روز دوم گردان‌های  بیت المقدس  پس از برگزاری مراسم صبحگاه با  حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا، مرحله اصلی رزمایش را بر اساس سناریو که بصورت اجرای عملی و میدانی بوده به نمایش می‌گذارند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها