محمدحسین صفارهرندی در جمع دانشجویان کرمانی اظهار داشت: بدون ۱۳ آبان انقلاب اسلامی به عنوان راه سوم در جهان شناخته نمی شد؛ امام فرمود که مشکل اصلی ما با آمریکاست زیرا آمریکا شوروی را هم بازی داده است از همین روی بود که امام از اصطلاح “چپ آمریکایی” استفاده می کردند؛ شرایط امروز منافقین نشانه درستی سخن امام است.
کد خبر: ۸۷۷۲۱۲۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، محمدحسین صفارهرندی عصر روز چهارشنبه در جمع دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان با تاکید بر ایستادگی ملت ایران در مقابل زیاده خواهان دنیا گفت: مقایسه امروز ایران و مصر که دو کشور با شرایط یکسان در زمان انقلاب اسلامی بودند نشان می دهد که نتایج انقلاب اسلامی چیست؛ مصر به آمریکا نزدیک شد و ایران در مقابل آمریکا ایستاد

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان سال ۵۸ اظهار داشت: بدون ۱۳ آبان انقلاب اسلامی به عنوان راه سوم در جهان شناخته نمی شد؛ امام فرمود که مشکل اصلی ما با آمریکاست زیرا آمریکا شوروی را هم بازی داده است از همین روی بود که امام از اصطلاح "چپ آمریکایی” استفاده می کردند؛ شرایط امروز منافقین نشانه درستی سخن امام است.

 
وی افزود: شرافت ایرانی متعلق به آن فردیست که در دل دریا و در مقابل همه ابزار های جنگی دشمن متجاوزان آمریکایی را بازداشت می کند نه به برخی از الگوهایی که به جوان ایرانی ارائه می شود.

 

صفارهرندی بیان داشت: آن هایی که می گویند مبارزات ایران اسلامی بی فایده بوده است به نفوذ ایران در منطقه و وضعیت علمی کشور نگاه کنند.

 

در رابطه با تغییرات کابینه دولت یازدهم تصریح کرد: آقای رئیس جمهور دیروز در خصوص بیکاری صحبت کردند اما ترمیم کابینه اصلا اقتصادی نیست؛ موضوع اقتصاد و معیشت دغدغه اصلی جامعه است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نهم گفت: احمدی نژاد در ابتدا و انتهای دولت خود دارای دو رویکرد بود؛ کار حلقه انحرافی به آنجا رسید که در ماه های آخر دولت احمدی نژاد برخی برای استیضاح نشدن یک وزیر به بعضی نمایندگان مجلس به بهانه کمک به حوزه های انتخابی چک های پنج میلیونی می دادند.

ارسال نظرات