خبرهای داغ:
رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش تبریز در آئین نواختن زنگ استکبار ستیزی و نفی سلطه در مدارس گفت: با داشتن روحیه استکبار ستیزی کشورهای بیگانه و جهان خواری چون آمریکا و اسرائیل هیچ وقت راه سلطه بر کشورمان را نخواهند یافت.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۸۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حیدر پورسلیمان با اشاره به اینکه کشور ایران پیش از انقلاب یک کشوری کاملا وابسته بود افزود: سرنوشت کشور در دست آمریکایی ها بود و برای امورات سیاسی، اقتصادی و ... حق تصمیم گیری و اظهار نظر وجود نداشت.

وی در ادامه داد: وقوع انقلاب برای آمریکا و یارانش غیر قابل باور بود برای همین تلاش فراوان کردند تا با دسیسه مختلف این انقلاب نو پا را ریشه کن کنند که به لطف الهی و رهبری امام راحل(ره) و هوشیاری مردم دسیسه ها یکی پس از دیگری خنثی شد .

این مقام مسئول بیان کرد: هوشیاری ملت موجب شد تا بصیرت و نهراسیدن از دشمن لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام به تصرف دراید و به تعبیر امام انقلاب دوم شکل بگیرد.

سلیمان پور با اشاره به برخی دسیسه های دشمن خاطر نشان کرد: غائله کردستان و سیستان، اختلاف افکنی میان اقوام، کودتای نوژه و ... طرح های دیگر دشمنان برای براندازی نظام بود که وقتی دیدند راه به جایی نمی برند با حمایت صدام جنگ تحمیلی را راه انداختند .

وی در پایان اظهار داشت: ملت سر افراز ایران اسلامی تاکنون نسل به نسل 13 آبان را با شکوه فراوان بزرگ داشته اند و حال نوبت ماست که مثل همیشه با مشت های گره کرده و استوار به دشمنان نشان دهیم همچنان مثل کوه ایستاده ایم و تا نابودی استکبار جهانی خواهیم ایستاد.

ارسال نظرات