در بیانیه دانشجویان بسیجی شهرستان بانه به مناسبت 13 آبان آمده است:
دانشجویان بسیجی شهرستان بانه به مناسبت 13 آبان با صدور بیانیه ای نوشتند: شعار مرگ بر آمریکا با چند مذاکره غیر قابل اعتماد حذف شدنی نیست.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۷۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، متن کامل این بیانیه در زیر آمده است:

 

13آبان ماه نماد انقلابي به پيش آهنگي نسل حاضر و  راهبري پير مدبري است كه رهروانش بر گلدسته‌هاي رفيع خاكش اذان شهادت سر داده‌اند. يادآور حماسه بزرگ مرداني است كه جاودانگي استكبارستيزي و استبدادگريزي اسلام ناب را در پس نفرت از وطن‌فروشي و بيگانه‌پرستي به بار نشانده‌اند.

 

حماسه 13 آبان ثابت كرد كه همه قدرت‌هاي به اصطلاح عظيم شيطاني و طاغوتي از درون پوچ و پوشالي است، در 13 آبان مردم عدالتخواه ما خويشتن را باور كردند و به چشم خود ديدند آن قدرتي كه در ذهن عده‌اي كج‌انديش و كوته‌فكر، همچون كوهي استوار است، «كاهي» بيش نيست، در سيزدهم آبان وحدت كلمه معنا شد، تكيه بر محبوب بندگان، خداي خميني آفرين، تفسير شد و قدرت رهبري ديني بار ديگر تجربه شد.

 

سيزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت كه مي‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاريخ بسپارند، مي‌توانند هويت خود را با نفي قدرت‌هاي استعماري تعريف كنند و در يك كلام با به ارمغان آوردن غروري مقدس و حماسه آفرين به آنها آموخت كه ديوار ظلم و ستم شكستني است.

 

سيزدهم آبان ماه؛ سالروز شهادت جمع کثيري از دانشجويان، روز ملي مبارزه با استکبار جهاني، تسخير لانه ي جاسوسي آمريکا توسط دانشجويان پيرو خط امام و برملاشدن سياست ها و نيرنگ هاي استکبار جهاني عليه ايران اسلامي را دوباره براي ملت جان بر کف ايران زنده مي کند.

 

استکبار جهاني که با در اختيار داشتن بزرگ ترين شبکه ي رسانه اي دنيا، از رويارويي با ملت ايران طرفي نبسته است؛ اينک با شيوه هاي جديد در ابعاد گوناگون به جنگ رواني روي آورده و جوانان و خانواده ها را نشانه رفته است. لذا ما دانشجويان با شناخت اين ترفندها و برنامه هاي غير اخلاقي دشمن زبور، تجديد پيمان خود با معمار کبير انقلاب اسلامي، شهدا و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي) را اعلام مي داريم، چرا که :

 

1-ما ملت مسلمان ایران اعم از شیعه و سنی با سر لوحه قراردادن آیه ی شریفه «اطیعوالله واطیعوا الرسول و اولی الامر منکم... » ضمن تبعیت کامل از ولی امر مسلمین تمامی حرکت های اختلاف افکنانه، که قصد  تضعیف وحدت ما مسلمین را دارند محکوم نموده و ضمن محکومیت تسلیح تکفیری ها در منطقه، جهت  به راه انداختن جنگ برادر کشی و درگیری در سوریه، اعلام میداریم تنها راه برون رفت از بحران سوریه راه حل سیاسی است و ما ملت همیشه سر افراز ایران،  بنا به فرموده ی بزرگان نظام مبنی بر«حمایت مادی و معنوی از دولت سوریه» آن را به صورت کامل مورد تایید و حمایت خود قرار مي دهيم و تا حصول نتیجه ادامه خواهیم داد.

2 - ما دانشجويان اين مرز و بوم،  ادامه  دهنده ي راه جوانان دهه ي اول انقلاب هستيم که با افتخار به شهادت و الهام از رهبر فرزانه ي انقلاب و سيره ي حضرت امام رضوان الله تعالي عليه و با سرمشق قرار دادن حماسه ي حضرت اباعبدالله الحسين ( ع ) اجازه ي هيچگونه  تهديدي را  به امريکا و ايادي دست نشانده اش نخواهيم داد .

3- ما اعلام مي داريم که در راه اعتلاي آرمان هاي کشور عزيزمان ايران اسلامي و درعرصه هاي مختلف به ويژه در سنگر تعليم و تربيت به تجربيات و انتقال آن به نوباوگان و دانش پژوهان از هيچ کوششي دريغ نخواهيم کرد، زيرا که مي دانيم زيربناي توسعه ي هر کشوري نيروي انساني آن مي باشد.

 4 - با سابقه اي که از استعمار و چپاول گران جهاني و سرسپردگان آنان در منطقه وجود دارد، معاندين بايد بدانند که اگر بخواهند با بهانه هاي مختلف جلوي پيشرفت و استقلال ما را بگيرند ، با طوفان کوبنده ي جوانان و ملت بزرگ ايران رو به رو شده و در عرصه ي جهاني با شکست رو به رو خواهند شد .

5 - با افتخار به پيشرفت هاي علمي جوانان و دانشمندان ايران اسلامي، اعلام ميکنيم که قطار شکوه و عظمت مردم ايران در عرصه ي علم و فناوري حرکت خود را آغاز كرده كه همواره از تلاشگران و فعالان اين عرصه قدرداني و سپاسگزاري مي نمائیم و برای شهدای این راه از درگاه حق تعالی علو درجات را خواستاریم .

6 - ما دانشجويان بسیجی دانشگاهای پیام نور و ازاد شهرستان بانه، اسرائيل را دولتي غاصب، استعمارگر و متجاوز دانسته و از جنبش هاي آزادي خواه و مظلوم در سراسر دنيا به ويژه مردم فلسطين و حزب الله هميشه سربلند و سوریه و بحرین، حمايت مي کنيم .

7 - با توجه به تلاش ها و فعاليت هاي گسترده ي دولت مردان و مسئولين نظام در مسير حل بحران ها و تحريم هاي ايجاد شده توسط استکبار جهاني در جهت حل مسائل اقتصادي مردم، تحرک دیپلماسی در سایه نرمش قهرمانانه و دولت حمايت نموده و آن را راه حل اين مسئله مي دانيم.

8- شعار مرگ بر آمریکا با چند مذاکره غیر قابل اعتماد حذف شدنی نیست و همانگونه که امام بزرگوار ما فرمودند: دشمن شماره یک  ما آمریکاست و شیطان بزرگ نیز آمریکا است و بنا به فرموده ی مقام معظم رهبری: ما به آمریکائیها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیر قابل اعتماد و خود برتربین و غیر منطقی است.

 

در مقابل اظهارات آنها که گفته اند هم مذاکره هم تحریم ما هم میگوییم هم مذاکره و هم مرگ بر آمریکا.

 

دفتر بسیج دانشجویی بانه

ارسال نظرات