بیانیه 13 آبان سازمان بسیج دانش آموزی استان:

مرگ بر آمریکا شعاری آزموده است

مرگ بر آمریکا، شعاری آزموده برای این ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۷۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه، فرارسیدن 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامیداشت.

متن کامل بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت 13 آبان، به شرح ذیل منتشر شد:

دانش آموزان انقلابی ایران اسلامی در روزهای مبارزه با رژیم ستمشاهی ، با حماسه آفرینی هایی چون ۱۳آبان ۵۷ و نیزشرکت در راهپیمایی ها ، تعطیلی مدارس، پخش اعلامیه، دیوارنویسی و .... نقش موثری را از خود بجای گذاشته و مفتخر به دریافت لقب امیدهای من از سوی بنیان گذار انقلاب اسلامی شدند.

دانش آموزان این مرز و بوم، در روز های سخت جنگ و دفاع مقدس نیز با تقدیم سی و شش هزار شهید، ایستادگی و پایمردی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی نشان دادند و در مدرسه عشق و ایثار نمره قبولی گرفتند.

هم اکنون در روزهای جنگ نرم نیز با عزمی راسخ و با بصیرت و آگاهی در مقابل نفوذ و توطئه فرهنگی غرب ایستاده اند و لقب افسران جنگ نرم را از فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) دریافت نموده اند.

سازمان بسیج دانش آموزی به نمایندگی از تمامی دانش آموزان بالاخص دانش آموزان بسیجی ایران اسلامی اعلام می دارد مبارزه با استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار و خونخوار در اولویت ماموریت های خویش قرار داده و تمامی همت خود را در این راستا و بصیرت افزایی و دشمن شناسی به کار خواهد برد.

مرگ بر آمریکا شعاری آزموده برای این ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی است، چرا که به گفته مقام معظم رهبری (( اگر شعار مرگ بر آمریکا کارآمد نیست و اگر در عمل جواب نداده پس چرا نظام سلطه به دنبال حذف یک شعار بی اثر و بی عمل است؟ آیا تقاضای حذف این شعار به اینکه امروز در خیلی از کشورها صدای مرگ بر آمریکا بلند می شود برنمی گردد؟ آیا هدف نظام سلطه این نیست که با تغییر ذهنیت مردمی که شاخ ابرقدرتی ابرقدرت ها را شکسته اند، ملت های الهام گرفته از حرکت ملت ایران را نسبت به ادامه حرکت خود دچار تردید کند؟))

ما دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری در روز۱۳آبان با شعار "زنده باد مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار جهانی، بیعت مجدد خویش را با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و همچنین ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام می داریم و با حضور خود در این راهپیمایی عظیم مشت محکمی بر دهان آمریکا و استکبار جهانی خواهیم زد.

ارسال نظرات