یادواره " شهدا، آبروی محله" به یاد شهید جاویدالاثر رجبعلی بالایی با حضورفرمانده سپاه ناحیه ماهنشان استان زنجان، امام جمعه شهردندی و جمعی از مسئولین و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۶۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام "حسینی نسب" امام جمعه شهرستان دندی دراستان زنجان درمراسم یادواره " شهدای آبروی محله " جاوید الاثر رجبعلی بالایی با اشاره به آیات و روایات به تشریح مقام شهید و شهادت پرداخت و گفت: شهدا زنده اند ونزد پروردگارغرق درنعمت های الهی هستند.

حجت الاسلام "حسینی نسب" اظهارکرد: طبق روایات یکی ازکسانی که درقیامت مقام شفاعت دارد شهید است که هفتاد نفر را شفاعت خواهد کرد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: شهدا با نثارجان خود که خریدارآن خداوند متعال است یک معامله پرسود و بابرکتی با پروردگار کرده اند که بهای آن نجات از آتش جهنم و ورود به بهشت ابدی است.

امام جمعه شهرستان دندی با بیان اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری انقلابی ماندن وانقلابی عمل کردن است، گفت: شهدا انقلابی ترین افراد هستند که با اهدا جان خود از نظام اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام " حسینی نسب " با بیان اینکه یکی از پرکاربردترین واژه های مقام معظم رهبری " نفوذ دشمن" است، اظهارکرد:الگوی ما در مبارزه با نفوذ دشمن، شهدا هستند و وظیفه ما مبارزه با نفود فرهنگی و سیاسی دشمن است.

وی با بیان اینکه این که دشمن به جنگ فرهنگی روی آورده است وجنگ نرم به مراتب مشکل ترازجنگ سخت است ، افزود: همه باید در حد توان درخانواده و جامعه دیگران را از نقشه دشمن آگاه کنند.

امام جمعه شهرستان دندی به ایستادگی و مقاومت شهدا و رزمندگان اشاره کرد و گفت: با اینکه رژیم بعث تا بُن دندان مسلح بود اما شهدا و رزمندگان با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند.

حجت الاسلام " حسینی نسب " با بیان اینکه آرامش و امنیت ما مدیون شهداست، اظهار کرد: این آرامش و امنیت درهمه زمینه ها باید حفظ شود.

وی افزود: آنچه امروز آرامش و آسایش را از مردم خصوصا جوانان گرفته است مساله اشتغال و بیکاری است باید در این باره فکر اساسی شود.

امام جمعه دندی با بیان اینکه شعار اشتغال و رونق اقتصادی آن هم بعد از سه و نیم  سال معنایی جز شعار انتخاباتی ندارد گفت: اکنون زمان چیدن میوه است نه کاشتن درخت.

حجت الاسلام " حسینی نسب" برجام را یک نمونه دیگر ازکارنامه مردودی آمریکا دانست و اظهار کرد: تجربه نشان داده هر وقت در مقابل دشمن ایستاده ایم دشمن عقب نشینی کرده است.

وی افزود: مناظره کاندیداهای آمریکا نشان می دهد آنها با اسلام انقلابی مخالفند که پرچمدار آن ایران اسلامی است و هیچ وقت با آن سازش نخواهند.

لازم به ذکر است : مادر شهید جاویدالاثر رجبعلی بالایی دراین مراسم تجلیل شد.

تصاویر در ادامه ....

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات