خبرهای داغ:
یکی از مسئولان سپاه عاشورا در دوره تداوم سرگروه های صالحین بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی، علت بسیاری از آسیب های فضای مجازی را ناشی از ناآگاهی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۵۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدیعقوب هاشمی با بیان اینکه اگر روش درست استفاده از این فضا را بدانیم باید بنا به تاکید رهبر فرزانه انقلاب آن را تسخیر کنیم، به لزوم افزایش آگاهی و استفاده درست از آن تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه وجود شبکه های اجتماعی و استفاده از فضای مچازی امروزه جزو ملزومات بوده و ناگزیر به استفاده از آن هستیم، افزود: متاسفانه با وجود مفید بودن این فضا دارای آسیب های فراوانی است که با آگاهی از آن می توان از بروز ان پیشگیری کرد.

هاشمی ادامه داد: هیچ فردی هرگز به فرد کناردستی خود اجازه نمی دهد به اطلاعات حتی پیش دستی تلفن همراه خود دست پیدا کند در حالی که نادانسته بسیاری از اطلاعات مهم خود را در اختیار سرورهای بیگانه قرار می دهد.

وی با بیان اینکه 54میلیون نفر از مردم کشورمان عضو تلگرام هستند، گفت: علیرغم مزایایی که این شبکه دارد دارای آسیب های بسیاری است چراکه سرویس اصلی آن دست اسرائیل و آژانس امنیت ملی امریکاست و نه تنها اطلاعات ما بلکه اطلاعات همه کشورها.

دوره تداوم سرگروه های صالحین بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی هم اکنون در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری 29بهمن تبریز در حال برگزاری است.

ارسال نظرات