سیزدهم آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی خود در برابر زیاده خواهی قدرت‌های بیگانه است.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۴۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حرکت تاریخی دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 در تقابل با رفتارهای استکبار ی آمریکایی ها ،نشانی از تداوم استقلال طلبی ملت انقلابی ایران و مرحله جدیدی¬ از نقش¬آفرینی قشر دانشجو در ترسیم نقاط عطف تاریخی این مرز ¬و ¬بوم است

13آبان یادآور یکی دیگر از حماسه آفرینی های ملت بزرگ ایران است. در طول دو قرن اخیر این کشور همواره با دو مشکل استعمار خارجی و استبداد داخلی روبرو بوده است.

این بیانیه می‌افزاید: استعمار غربی همواره ایران را به عنوان یکی از مناطق استراتژیک برای گسترش غارت و چپاول خود می‌دیده است. لکن انقلاب مردم ایران خواب را از چشم استعمارگران ربوده لذا ریشه استعمار غربی در ایران برای همیشه خشکید.

این بیانیه ادامه می‌دهد: 13آبان از آن رو که صحنه نقش آفرینی جوانان این مرز و بوم است٫ارزشی دوچندان می یابد. جوانان موقعیت شناس ایران عزیز که اگرچه استعمار خارجی را بیرون راندند و یکی از مشکلات این کشور را مرتفع ساختند و در سالهای اخیر تلاش خود را در جهت بسط آزادی و عدالت در داخل کشور قرار دادند؛ لکن همچنان در برابر نیت های پلید خارجی نیز بیدار هستند.

در پایان این ببانیه سپاه ناحیه طارم ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان و بزرگداشت یاد و خاطره امام مجاهدان حضرت روح‌ الله و با الهام از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، آحاد مردم و جوانان غیور ایران عزیز را به حضور گسترده وبه سر دادن شعار «هیهات‌من الذله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و طنین روح‌نواز «لبیک یا حسین»در این روز دعوت می‌کند.

ارسال نظرات