خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد در آستانه یوم الله 13آبان با اشاره به اهمیت نقش دانش آموزان و بحث استکبارستیزی و اصول اصلی در این راه، گفت: بصیرت، دشمن‌شناسی، اقدامات جهادی و انقلابی گری، پیروی از خط ولایت و شناخت حوزه‌های نفوذ دشمن اصلی‌ترین وظایف ما در دوران کنونی در مقابله با استکبار است.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۳۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

حسین آقایی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد، درباره یوم الله 13 آبان، گفت: هر یک از مناسبت های واقع شده چه قبل و چه بعد از انقلاب در این روز نمونه ای از مقابله با استکبارستیزی و تبعیت نکردن از دشمن و انقلابی گری است.

وی در ادامه درباره پیام های 13 آبان، افزود: مهمترین پیام این روز همان پیامی است که رهبر معظم انقلاب به عنوان جهاد کبیر بیان کردند که باید در راستای استکبارستیزی، به بصیرت و دشمن شناسی دست یابیم و راه های نفوذ دشمن را بشناسیم.

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد درباره اهمیت نقش دانش آموزان در انقلاب اسلامی، افزود: قشر دانش آموزان مهمترین سهم را در پیروزی انقلاب و پس از آن داشتند و یکی از نمونه های آن نوجوان 13 ساله ای است که با نثار جانش، ماهیت دشمنان و استکبار جهانی را به جهانیان نشان داد که عامل اصلی در این جانفشانی ها، بصیرت و پیروی از خط ولایت بود.

وی در ادامه بیان داشت:  اصلی هدف در تشکیل بسیج دانش آموزی کادرسازی برای آینده انقلاب به عنوان کادر ولایتمدار، متخصص و متعهد با زیربنای علمی است که بتوانند با جذب، آموزش، سازمان‌دهی و به‌کارگیری نقش مؤثری در بسیج و انقلاب داشته باشند.

سرهنگ آقایی درباره اهمیت بحث استکبارستیزی با توجه به دوران پس از برجام، افزود: دشمن امروز به ما ثابت کرده که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست، به هیچ قول و قراری پایبند نیست که اگر لحظه ای از دشمن غافل شویم، از پشت خنجر می خوریم و به حتم چنین دشمنی دلسوز این ملت نبوده، نیست و نخواهد بود.

وی در ادامه بیان داشت: در برابر کسانی که می گویند در شرایط پس از برجام باید با دشمن از در تعامل وارد شد و شعار مرگ بر آمریکا را فراموش کرد، باید محکم تر شعار مرگ بر آمریکا را بر زبان آوریم که این شعار از راهبردی‌ترین شعارهای انقلاب است و امروز آنچه در منطقه از ناامنی، کشتار و جنایات مردم بی دفاع و جنگ های نیابتی شاهد هستیم از استکبار جهانی و هم پیمانانش است که عده ای سخن از تعامل با آنها می زنند.

ذلت و خواری انقلاب ایران هدف اصلی استکبار است

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد تنها هدف دشمن را ذلت ملت و انقلاب ایران بیان کرد و گفت: استکبار جهانی با این همه جنایاتی که علیه ملت ایران انجام داده است، به کمتر از ذلت نظام جمهوری اسلامی در مقابل خودش به چیز دیگری رضایت نمی دهد.

وی در ادامه بیان داشت: دشمن در اصل از جمهوری اسلامی ایران پوسته‌ای به نام جمهوری اسلامی می‌خواهد نه هویت آن، نه اقتدار، نه هسته‌های ولایی آن و نه ولایت مطلقه آن را و وقتی خواسته دشمنان این‌گونه است به هر عملی برای رسیدن به اهداف خودشان متوسل خواهند شد همان‌گونه که در منطقه شاهد هستیم.

وی درباره مهم‌ترین وظیفه در راستای استکبارستیزی افزود: برای مقابله در برابر چنین دشمنی، هوشیاری، بصیرت، دشمن‌شناسی، اقدامات جهادی و انقلابی گری، و پیروی از خط ولایت، شناخت حوزه‌های نفوذ دشمن اصلی‌ترین وظایف ما در دوران کنونی در مقابله با استکبار است.

منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها