یادواره شهدا با حضور اهالی همیشه در صحنه شریف آباد، فرمانده سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۱۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فلسفه برگزاری یادواره شهدا، زنده نگه داشتن یاد شهدا و فیض بردن از معنویت آنهاست.هر سال دنبال بهانه ای می گردیم تا گرد هم جمع شویم و خاطراتی را مرور کنیم؛ خاطراتی از جنس نور و از لطافت باران. یادواره شهدا بهانه خوبی است برای تجدید خاطره با یارانمان؛ همان ها که با رفتنشان حیات مادی و معنوی را برآیمان به ارمغان آوردند.

به این بهانه گرد هم جمع میاییم و از یارانمان روایت می کنیم. اما چیزی گلویم را می فشارد؛ همانند عقده آی در گلو؛ چیزی شبیه دلتنگی ، دلتنگی ام به آین خاطر است که در لابلآی آین جمع چیزی را گم کرده آیم.یادش به خیر یادواره هآیی که رنگ و بوی خاک داشت، مانند رنگ لباس هایی که شهادت آنها را بوییدنی می کرد.

یادواره هایی که درآن تجملات حرف اول را نمی زد. تجملاتی از قماش ، حفاظت هآی فیزیکی تا دستمزدهای ملیونی مجریان برجسته وحفاظت برای آینکه شخصیتی که از طفیلی خون شهدا به درجه آی رسیده در جلسه آی شرکت کند که در آن به خاطر آمدنش دست به روی پدر شهیدی دراز کرده اند. پس بیاییم در این جمع از ناگفتنی هایی بگوییم که دغدغه آنها بوده است.

از آرمانی بگوییم که در این زمانه تجملات او را کم رنگ نموده است و از کسانی روایت کنیم که در لابه لآی زندگی روزمره مان به فراموشی سپرده می شوند.

یادواره شهدا با حضور اهالی همیشه در صحنه شریف آباد، فرمانده سپاه ناحیه ابهر و حوزه شهید رجایی شناط، روسای بنیاد شهید و کانون بسیج ورزشکاران ابهر، شهردار، رئیس کلانتری 13 شریف آباد ، امامان جماعت مساجد جامع و صاحب الزمان، رزمندگان، بسیجیان و خانواده معظم شهدای شریف آباد در مسجد صاحب الزمان *عج* شریف آباد برگزار شد.

در این مراسم که به همت پایگاه شهید بهشتی مسجد صاحب الزمان برگزار شده بود از مقام شامخ شهدای شریف آباد تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم محمدی به عنوان سخنران مراسم و احمد پوریا نیز مداحی انجام دادند و گروه تواشیح قائم آل محمد نیز به اجرای برنامه پرداختند.

ارسال نظرات