در هشت سال دفاع مقدس نظاره گر رشادتهای قشر بسیج دانش آموزی بودیم و گواه آن 36 هزار شهید دانش آموز است.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۰۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه زنجان در دیدار با شماری ازبسیجیان دانش آموزان استان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت: زشت و زیبای آینده جامعه به دست شما است و اگر جامعه ای زیبا، قوی، پویا، سرافراز و مستقل می خواهید باید پایه هایش را از هم اکنون بسازید.

حجت الاسلام علی خاتمی با اشاره به حوادث و روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی افزود: پشت صحنه حوادث خلق کرد، خلق بلوچ، خلق عرب، خلق آذربایجان و خلق ترکمن صحرا به توطیه های آمریکا بر می گشت چرا که ادعای گروهک های مسلح در خصوص ضایع شدن حقوق اقوام باید به رژیم شاه ارجاع داده می شد نه به انقلاب اسلامی که هنوز چند روز از پیروزی آن نگذشته بود.

وی اظهار داشت: دشمنان به ویژه آمریکا وقتی از طریق گروهک های مسلح نتوانستند به اهداف خود برسند و به انقلاب اسلامی ضربه بزنند نقشه کودتا چیدند که آن توطیه هم به لطف پروردگار برملا شد.

خاتمی تصریح کرد: مستندات روشنی وجود داشت که آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی نقشه ها و اقدامات توطیه آمیز انجام می دهد و این شد که سیزده آبان سال 58 دانش آموزان و دانشجویان انقلابی به این نتیجه رسیدند که سفارت آمریکا یک لانه فساد و توطیه است و در یک حرکت انقلابی آنجا را تسخیر کردند و امام خمینی(ره) عنوان انقلاب دوم بر این حرکت که ماهیتی استکبار ستیزی داشت، نهادند.

وی با بیان اینکه با وجود هجمه های متعدد و مختلف دشمن، نظام و انقلاب اسلامی در مسیر آرمان های خود حرکت می کند، بیان کرد: امروز دشمن از جنگ سخت با این انقلاب مایوس شده و جنگ نرم را علیه نظام راه انداخته است تا هویت فکری، دینی و ایرانی را از جوانان و نوجوانان ما بگیرد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه بسیج دانش آموزی برکات زیادی دارد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس نظاره گر رشادتهای این قشر بودیم و گواه آن 36 هزار شهید دانش آموز است.

ارسال نظرات