ممانعت از اکران مستند "شب نامه" را باید به پای محافظه کاری گذاشت یا اینکه با افشای برخی از حقایق منافع برخی از آقایان به خطر می افتد؟
کد خبر: ۸۷۷۱۹۹۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان از اکران مستند شب نامه در دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: ممانعت از اکران مستند "شب نامه" را باید به پای محافظه کاری گذاشت یا اینکه با افشای برخی از حقایق منافع برخی از آقایان به خطر می افتد؟ که اگرخدای نکرده حالت دوم باشد که این کار قطعا خیانت است. در مسند قضاوت نیستیم اما گذشت زمان بسیاری از رازها را برملا خواهد کرد.

علی رستمی ضمن انتقاد از سنگ اندازی های اخیر برخی مسئولین برای جلوگیری از اکران این مستند در دانشگاه تهران، افزود: چه دلیلی دارد که مستندی که به بررسی پروزه نفوذ در کشور می پردازد توسط برخی مسئولین بایکوت شود؟

وی تصریح کرد: آیا از این اقدام چنین برداشت نمی شود که برخی از آقایان مسئول از افشای برخی رازها در باره جاسوسان دوتابعیتی هراس دارند؟ یا اینکه ترس از دشمن آن چنان لرزه ای به جانشان انداخته که حتی جرئت افشای برخی حقایق را به خود نمی دهند؟

رستمی در ادامه تشریح کرد: این کار را باید به پای محافظه کاری گذاشت یا اینکه با افشای برخی از حقایق منافع برخی از آقایان به خطر می افتد؟ که اگرخدای نکرده حالت دوم باشد که این کار قطعا خیانت است. در مسند قضاوت نیستیم اما گذشت زمان بسیاری از رازها را برملا خواهد کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در پایان تصریح کرد: با اینکه رهبر معظم انقلاب شاید بشود گفت صدها بار بر مسئله نفوذ تاکید اساسی داشته اند، ولی برخی از مسئولین نه تنها به این مسئله اهمیتی قائل نیستند، بلکه از آن ممانعت نیز به عمل می اورند که نمی دانم برای این کار چه توجیهی می توان داشت.

گفتنی است که چند روز قبل قرار بر اکران مستند شب نامه در دانشگاه تهران بود که علیرغم هماهنگی های انجام شده، این اکران به یکباره چند ساعت قبل از شروع برنامه توسط برخی از مسئولین لغو گردید.

ارسال نظرات