مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت:

دانشجویان در تریبون های نماز جمعه به جهاد روشنگری خواهند پرداخت

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت گفت: دانشجویان بسیجی گیلانی در راستای اجرای منویات و توصیه هایی که مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی خود با دانشجویان داشتند و با همکاری مسئولان ستاد اقامه نماز جمعه استان گیلان در تریبون های نماز جمعه به جهاد روشنگری خواهند پرداخت.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۹۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲

رجبی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: دانشجویان بسیجی گیلانی در راستای اجرای منویات و توصیه هایی که مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی خود با دانشجویان داشتند و با همکاری مسئولان ستاد اقامه نماز جمعه استان گیلان در تریبون های نماز جمعه به جهاد روشنگری خواهند پرداخت.

 وی با بیان اینکه سخنان دانشجویان در تریبون های نمازجمعه رنگ و بویی متفاوت خواهد داشت افزود: مردم گیلان می توانند منتظر شنیدن حرف ها و سخنان صریح و انقلابی دانشجویان گیلانی باشند و این یک رویداد مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت تصریح کرد: این سخنان به طور کلی شامل تحلیل و بررسی مسائل و رخدادهای مهم استان و کشور و حتی مسائل و رخدادهای مهمی که در عرصه بین الملل رخ داده است می شود که دانشجویان صاحب نظر و فعال در این عرصه به بیان دغدغه ها و راهکارها و همچنین نظرات دانشجویی و کارشناسانه خواهند پرداخت.

 رجبی گفت: مطمئنا بیان دغدغه ها و سخنان انقلابی دانشجویان در خصوص برخی مسائل مهم استان و کشور راهگشا خواهد بود.

ارسال نظرات