مراسم بزرگداشت روز سرباز در زندان مرکزی زنجان با حضورفرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۸۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت گرامیداشت روز سرباز ویژه برنامه ای با حضور سردار کرمی فرماندهی محترم سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و مدیر کل محترم زندانهای استان در زندان مرکزی زنجان برگزار شد.

در این مراسم سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان خاطرات 8 سال دفاع مقدس و رشادت ها و فداکاری های سربازان ایران اسلامی در حفاظت از حریم ولایت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران ، دوران مقدس خدمت سربازی را فرصتی مناسب برای خودسازی و غلبه بر مشکلات روحی و روانی دانست.

در ادامه این مراسم کریمی مدیر کل زندانهای استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده سپاه استان در جمع نیروی های یگان حفاظت زندانهای استان و قدردانی از زحمات پرسنل وظیفه، به بیان مسئولیت خطیر سربازان در امر تامین امنیت اجتماعی در سطح جامعه اشاره ودر خصوص تهدیدات جدید دشمنان اسلام به ویژه در ابعاد تهاجم فرهنگی و ضرورت آگاهی همگانی به ویژه هوشیاری جوانان ایران اسلامی در جلوگیری از تحقق اهداف دشمنان اسلام مطالبی را بیان نمود.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تعدادی از پرسنل وظیفه ساعی، مسائل و مشکلات موجود از سوی سربازان حاضر در جلسه به صورت چهر به چهره با مدیر کل زندانهای استان مطرح و دستورات لازم صادر شد.

ارسال نظرات