خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم:

ما با آمریکا دشمن هستیم چون آمریکا مصداق کفر است

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم آمده است: ما با آمریکا دشمن هستیم چون آمریکا مصداق کفر است،حمهوری اسلامی مصداق اسلام است.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۶۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه به شرح زیر است:  

بسمه تعالی

وَإِن نَكَثوا أَيمانَهُم مِن بَعدِ عَهدِهِم وَطَعَنوا في دينِكُم فَقاتِلوا أَئِمَّةَ الكُفرِ  إِنَّهُم لا أَيمانَ لَهُم لَعَلَّهُم يَنتَهونَ
سوره مبارکه التوبة آیه ۱۲

و اگر پیمانهای خود را پس از عهد خویش بشکنند، و آیین شما را مورد طعن قرار دهند، با پیشوایان کفر پیکار کنید؛ چرا که آنها پیمانی ندارند؛ شاید (با شدّت عمل) دست بردارند!

در بستر تاریخ فراز ها وفرود های ملت ایران ودر سالهای پیش و پس از انقلاب اسلامی حوادث گوناگونی واقع شده است که هریک اثرگذاری ویژه ای در جهت گیری و حرکت ملت مسلمان ما دارد.حوادث مربوط به یوم الله 13 ابان چه حادثه تبعید امام در سال ۴۳، حادثه‌ی کشتار بی رحمانه‌ی دانش‌آموزان در تهران در سال ۵۷، و حادثه‌ی حرکت شجاعانه‌ی دانشجویان در تسخیر لانه‌ی جاسوسی در سال ۵۸؛ هر سه حادثه به نحوی مربوط میشود به دولت ایالات متّحده‌ی آمریکا. 

حضرت امام خمینی ره فرمودند: آمریکا استکبار جهانی است.

استکبار یک تعبیر قرآنی است؛ در قرآن کلمه‌ی استکبار به کار رفته است؛ آدم مستکبر، دولت مستکبر، گروه مستکبر، یعنی آن کسانی و آن دولتی که قصد دخالت در امور انسانها و ملّتهای دیگر را دارد، در همه‌ی کارهای آنها مداخله میکند برای حفظ منافع خود؛ خود را آزاد میداند، حقّ تحمیل بر ملّتها را برای خود قائل است، حقّ دخالت در امور کشورها را برای خود قائل است، پاسخگو هم به هیچ‌کس نیست؛ این معنای مستکبر است.

منظور از مرگ بر آمریکا منظور کشور آمریکا نیست،منظور سیاست های خصمانه این کشور است،منظور پلیدی سیاست مداران این کشور است،مرگ بر آمریکا یعنی همان مرگ اسرائیل،سیاست های آمریکا و اسرائیل با هم منافانی ندارد،25 درصد رای ریاست جمهوری آمریکا در دستان رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی است. 

امروز بعضی حرفهایی میزنند که عجیب است،مثلا امام مخالف شعار مرگ بر آمریکا بود.

حضرت امام در وصیت نامه شان نوشته اند،امروز که من زنده ام حرف هایی را به من نسبت میدهند،ممکن است بعد از من حجم این مطالب افزوده شود،این حرف ها مورد تصدیق نیست مگر خط من یا صدای من یا امضای من باشد البته با تصدیق کاشناسان،یا اینکه در سیمای جمهوری اسلامی صحبتی کرده باشم.

قصه سفارت آمریکا مشخص است که به دلیل توطئه های سفارت خانه این کشور خبیث باعث شد دانشجویان خط امام لانه جاسوسی را تسخیر کنند.

حضرت امام در جریان لانه جاسوسی فرمودند:تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود،آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.

ما با آمریکا دشمن هستیم چون آمریکا مصداق کفر است،حمهوری اسلامی مصداق اسلام است.

دشمنی ما با آمریکا صحنه تقابل اسلام و کفر است و هیچ روزی نخواهد آمد که تقابل اسلام و کفر تمام شود.

از ویژگی های اسلام استکبار ستیزی است و نه فقط آمریکا بلکه هر کشوری که مصداق استکبار باشد ما با مشکل داریم و با آن دشمن هستیم.

امام حسین (ع)فرمود: مثل من با یزید بیعت نمیکند،حضرت با یزیدیان مذاکره نکرد،مذاکره به معنای بده بستان است،حضرت آنها را نصیحت کرد پس این حرف خوبی نیست که امام حسین مذاکره کرده است.امام حسین حدود 5 جلسه با آنها صحبت کردند که 10 درصد آن جلسات در مورد بیعت حضرت با یزید بود و 90 درصد آن جلسات نصیحت و امربه معروف و نهی از منکر بود.

در قصه برجام یا توافقی هسته ای،علی رغم تمام زحمات شبانه روزی تیم مذاکره کننده که انصافا زحمت کشیدند و ما قدردان زحماتشان هستیم اما ای کاش با بدبینی به دشمن این مذاکرات را به سرانجام میرساندند.

بارها امام مسلمین فرمودند: من به مذاکرات خوش بین نیستم.


در جریان مذاکرات از سوی آمریکا تهدید می شدیم که حضرت آقا فرمودند: بنده با مذاکره زیر شبح تهدید موافق نیستم.

تمام مشکلات مردم حتی آب خوردن را به تحریم گره زدند اما حالا بعد از برجام میگویند قرار نبود مشکلات با برجام حل شود.
 
کنگره آمریکا ایران را دشمن می نامند اما بعضی امروز از گفتن این کلمه امتناع میکنند.

امروز توافق هسته ای تمام شده است.

بعد از برجام 11 مورد بدعهدی داشته ایم از نمونه های آن  آن حل نشدن مشکلات تبادلات مالی،قصه دزدی 2 میلیارد دلار و تحریم های بیشتر ترساندن بانک های خارجی و امثال ذلک،طبق مستندات کمیسیون امنیت ملی مجلس بعد از اجرایی شدن برجام اولین تحریم شکل گرفت.

ما از روز اول این را میدانستیم که از دشمن به ما چیزی نمیرسد اما چرا بعضی با وجود این همه بدعهدی سعی میکنند چهره پلید آمریکا را بزک کنند و تعابیر زیر را به کار میبرند.

درباغ را باز کردیم و عده ای میگویند میوه هایش کجاست.

کفران نعمت برجام عذاب الهی برای ما میاورد.

برجام آفتاب تابان است بعدا شد ابر شتابان

برجام سایه جنگ را از سر کشور برداشت: کی میگوید برجام سایه جنگ را از سر این مردم برداشت،عبارت حمله نظامی بیشتر جنگ روانی بود،گزینه جنگ گزینه واقعی نبوده،آنها میگفتند ما باید تهدید نظامی را معتبر کنیم،نتانیاهو در یکی از دانشگاه های آمریکا گفت: ما اصلا برای اینکه کاربه جنگ نکشد برای تهدید نظامی را معتبر کنیم،هدف تهدید نظامی آخرش رسیدن به توافق بود نه جنگ،برای اینکه اگر توافق نکنیم انها حمله خواهند کرد،از اوباما نقل کردند که وقتی وارد کاخ سفید شدم هیچ برنامه جنگی علیه ایران در دوره جرج بوش علیه ایران تدوین نشده بود.

ما دوتا عامل بازدارنده داشتیم هسته ای موشکی / یکی از عامل بازدارنده ما رفع شد الان یک عامل بازداردنده داریم.

بعد برجام تهدید بیشتر شده،اشتون کارتر گفته بود بروید نیروی زمینی علیه ایران تشکیل بدهید،کشورهای ناچیز و حقیری مانند جیبوتی و عربستان برای ما قلدری میکنند،این را بدانند که اگر دست از پا خطا کنند ما اسرائیل را خاک یکسان میکنیم و ملت ما عاشق مبارزه باصهیونیست ها هستند و منتظر اشاره امام مسلمین هستند.

بزرگترین دستاور برجام این است که از دل توافق لغو تحریم به وجود نمیاید،تجربه اجرای برجام دیدگاه ما را در مورد دشمنی آمریکا تثبیت کرد
بزرکترین دستاورد برجام تثبیت بی اعتمادی به آمریکا بود و بس...

روز 13 آبان و یا به تعبیری روز ملی استکبار ستیزی  روز فریاد حق خواهی ظلم ستیزی وجهاد کبیر ملت ایران است.

روز فریاد شعار های انقلابی و بصیرت ودشمن شناسی است.

در این روز گرد هم می آییم تا بدانند اگر سخت ترین تحریم ها را علیه ما تصویب کنند ما دست از مبارزه با کفار و استکبار برنخواهیم داشت و معنای اشدا علی الکفار را مثل گذشته ادامه میدهیم و بالاخره روزی در مسجدالاقصی به امامت حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) نماز جماعت میخوانیم.
ارسال نظرات