پخش مجموعه طنز پویانمایی اوکی (0K) به مناسبت ایام 13 آبان در شبکه امید آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۴۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
سینا معتضدی مدیر شبکه امید، در گفتگو با روابط عمومی شبکه کودک و نوجوان سیما گفت: این مجموعه  با محوریت دو شخصیت طنز او (اول اسم اوباما) و کی (اول اسم کری) به خلق داستانهایی طنز با موضوعیت روابط ایران و آمریکا، تروریسم بین الملل و موضوع نخ نما شده پرونده های روی میز می پردازد.

وی افزود:  این مجموعه در سال 1393و  در نه قسمت 5 دقیقه ای ساخته شده است.

مدیر شبکه امید گفت: پخش مجموعه نه قسمتی اوکی در تاریخ 11 ، 12 و 13 آبان ماه به صورت میان برنامه در شبکه امید آغاز خواهد شد و مخاطبان می توانند این پویانمایی جذاب را در شبکه امید تماشا نمایند.

معتضدی تاکید کرد: بخش برخی از قسمتهای مجموعه اوکی در فضای مجازی واکنش تند رسانه های غربی بالاخص بی بی سی را برانگیخته است که نشان دهنده میزان تاثیرگذاری و موفقیت مجموعه می باشد.

وی اظهار داشت: دو شخصیت طنز او و کی در این فیلم برانگیزاننده حس طنز نوستالژیک بین مخاطبان ایرانی هستند زیرا این دو شخصیت و فضای فیلم شباهت زیادی به مجموعه پویانمایی-عروسکی "پت و مت” ساخته کشور چک دارد که در بین کودکان و بزرگسالان طرفداران زیادی دارد. پت و مت شخصیت های بی دست و پایی هستند که موقعیت های خنده داری راخلق می کنند. موسیقی روی این مجموعه پویانمایی نیزهم دقیقا موسیقی مجموعه پت و مت است.

گفتنی است این مجموعه پویانمایی از محصولات مرکز هنرهای رقومی (دیجیتال) بسیج مستضعفین می باشد.
ارسال نظرات