محمد پای عقایدش ایستاد/کسی که به کمال می رسد دیگر فقط خدا و اهل بیتش را می بیند

همسر شهید آژند گفت: محمد پای عقایدش ایستاد، نبودنش آسان نیست، خیلی سخت می گذرد اما وقتی می بینم خدا مارا برای چنین امتحان سختی انتخاب کرده است احساس مسرت میکنم.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۲۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همسر شهید محمد آژند از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: چهارده سال در کنار هم زندگی کردیم، چهارده سال زمان کمی نیست، محمد یک فرشته بود، اما وقتی بدانی همسر و فرزند همگی امانت  خدا هستند می توانی به راحتی از آن ها بگذری.

باید امانت دار خوبی هم باشیف، بعد از اینکه رضایت خودم را بری رفتن همسرم اعلام کردم از پرسیدم : بعد از شما چه باید بکنم ؟ محمد گفت شمارا به حضرت زینب می سپارم . 

شهدا عاشق زن و فرزند خودشان بودند ولی همه ی آن هایی که به کمال می رسند به سوریه می روند.

کسی که به کمال می رسد دیگر فقط خدا و اهل بیتش را می بیند و نمی تواند همسر و فرزند را در کنار این ها قرار بدهد.

محمد پای عقایدش ایستاد، نبودنش آسان نیست، خیلی سخت می گذرد اما وقتی می بینم  خدا مارا برای چنین امتحان سختی انتخاب کرده است احساس مسرت میکنم.

بچه ها که بهانه ی پدر را می گیرند دلم می سوزد اما به این فکر می کنم که رسالت من  در این شرایط چیست؟ این بچه ها نیابد افسردگی بگیرند و در غصه هایشان رادر دل بریزند، و این وظیفه من است و باید مراقب رفتار خودم باشم. 

از لحظه ای که خبر شهادت را دادند وقتی دیدم محمد مهدی (پسر شهید) بهم ریخته است و طاقت ندارد به همه گفتم کسی در مقابل محمد مهدی گریه و شیون نکند، او کوچک است و طاقت ندارد، اگر افسردگی بگیرد من دیگر نمی توانم کاری کنم و دیگر نمی شود آن تربیتی که مد نظرم است را روی او اعمال کنم ، این ها سخت است ، خیلی سخت !

خبرنگار بسیجی: زهرا حیدری
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار