یادواره شهید فهمیده و 127 شهید دانش آموز شاهرود به همت واحد امیدان قائم بسیج دانش آموزی حوزه ایمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۹۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه روز ملی استکبارستیزی یادواره شهید فهمیده و 127 شهید دانش آموز و شهدای مدافع حرم شهرستان شاهرود به همت واحد امیدان قائم بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در نمازخانه دستان قائم محله اسلامی شهرک ولیعصر(عج) شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دانش آموزان و اولیا و معلمان و مسئولین سپاه ناحیه،آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود برگزار شد، حجت الاسلام مهدی فاطمی منش کارشناس مذهبی و امور کودکان شبکه دوم سیما و شبکه جهانی جام جم و عضو ستاد سیره شهدا قم در قالب خاطره گویی مصور به بیان خاطراتی از سرداران شهید ردانی پور،موحد دانش و کمال مسلمان شیعه فرانسوی پرداخت.

وی در سخنان خود با تاکید بر استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و بیداد شهدا گفت: ما یک جبهه حق و یک جبهه باطل داریم که جبهه حق جبهه حقیقت و ارزش های انسانی است و در این جبهه انسان های درستکار و نیکوکار قرار می گیرند و در جبهه مقابل که باطل است انسان های پلید و پست و زورگو و ظالم هستند و این جبهه از ابتدای خلقت تا پایان دنیا ادامه دارد.

فاطمی منش خاطر نشان کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله جنگ بین تمام حق یعنی جمهوری اسلامی و تمام باطل یعنی صدام و آمریکا و 84 کشور دیگر دنیا که مخالف حق بودند انجام شد و در نهایت حق بر باطل پیروز شد.

وی با بیان اینکه باید با استکبار و باطل مقابله کرد و در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرد افزود: روز 13 آبان روز مبارزه عملی با استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکا و ایادی اوست و باید با مشت های گره کرد فریاد(مرگ بر آمریکا) و (مرگ بر اسرائیل) سر داد و آنها را با این مشت ها تودهانی محکم زد.

در این مراسم حجت السلام میرعلی اکبری به مرثیه خوانی در وصف شهدا و امام حسین(ع) پرداخت و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامیداشت.

تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت دکلمه و پخش کلیپ از شهدای دانش آموز و مدافع حرم از دیگر برنامه های این یادواره شهدا بود.

در پایان این مراسم دانش آموزان با مشت های گره کرد فریاد (مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل )سر داده و بر حضور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان تاکید کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها