خبرگزاری بسیج: آیین آغاز اجرای طرح آب‌رسانی به روستای محمدآباد قمشلو با حضور مسئولین شهرستان و استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۸۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ، آیین آغاز پروژه محرومیت‌زدایی با اجرای طرح آب‌رسانی روستای محمدآباد قمشلو با حضور سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء استان تهران ، محسن رضایی فرمانده سپاه ناحیه ملارد، آقامعلی سلطانی معاونت برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان ملارد ، مسئولان استانی و مردم دهستان اخترآباد در محمدآباد قمشلو از توابع دهستان اخترآباد شهرستان ملارد برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد با اشاره به اهمیت اجرای طرح آب‌رسانی به روستای محمدآباد قمشلو در گفت‌وگو با پایگاه خبری اقتدار ملارد گفت : مردم این روستا در حال حاضر بخشی از آب مصرفی خود را از قنات برداشت می‌کنند که ازنظر بهداشتی مشکلات زیادی را دارد و بخش دیگر آب شرب آن‌ها به‌وسیله تانکرهای آب‌رسان تأمین می‌شود که کافی نیست . تصمیم گرفتیم در این موضوع و در راستای محرومیت‌زدایی این روستا به کمک دولت آمده و با توان جهادی آن را برطرف سازیم .

وی افزود : در بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان آبفای روستایی استانداری تهران مبلغ موردنیاز برای اجرای این طرح ، ۸۰۰ میلیون تومان اعلام‌شده است. از این میزان حجم اعتبارات موردنیاز بسیج سازندگی اعلام آمادگی کرده است که مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را جهت اجرای طرح و زیر نظر آبفای روستایی استانداری تهران پرداخت می‌کند تا پروژه آغاز شود.

ارسال نظرات