بیانیه بسیج دانش آموزی شاهرود به مناسبت روز ملی استکبارستیزی
بسیج دانش آموزی شاهرود در بیانیه ای به مناسبت 13 آبان اعلام کرد: 13 آبان ماه نمایش سازش ناپذیری در برابر دشمن است.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۸۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانش آموزی حوزه های مقاومت ایمان،ایثار و کوثر شهرستان شاهرود در بیانیه ای تاکید کردند 13 آبان ماه نمایش سازش ناپذیری در برابر دشمن است که متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز امسال رنگ و بوی جهاد ومقاومت به خود گرفته ، و تقارن آن با مجاهدت های برادران سوری و یمنی و عراقی مان، که همه این جانفشانی ها و ایثارها از حرکت عظیم حضرت ابی عبدالله نشئت گرفته است. قیام اباعبدالله الحسین در تمام تاریخ و زمان ها الهام بخش مبارزه با ظلم و فساد و بی عدالتی است.

همانطور که نزدیک به 4 دهه گذشته دانش آموزان مسلمان انقالبی این مرز و بوم دست به کاری بزرگ زدند و با مشت هایی گره کرده در مقابل رژیم شاهنشاهی ،استبداد آن زمان ایستادند و دماغ استکبار جهانی که اتم مصادیق آن امریکا است به خاک مالیدند، امروز نیز فرزندان محمد(ص) درجای جای این کره خاکی از ایران و بحرین و یمن و سوریه و عراق ، دوباره سیلی برق آسایی را به شیطان بزرگ خواهند زد و به فضل الهی نخواهند گذاشت که نقشه های شوم آمریکا و استکبار برای به انقیاد کشیدن ملل آزاده و استکبارستیز جهان به ثمر بنشیند.

امروز به فضل الهی شعار " مرگ برآمریکای ملت ایران در همه جا فراگیر شده است. فراگیر شدن شعار "مرگ بر امریکا" در سطوح ملی، منطقه ای و جهانی که از مظاهر اصلی "قدرت ملی" و "عمق استراتژیک جمهوری اسالمی" بشمار میرود، محصول عملکرد انقلابی ملت ایران در مبارزه با نظام سلطه و استکبار و نماد تام و تمام آن یعنی امریکای شرور و جنگ افروز بوده و همواره سیاستهای ظالمانه دولت مستکبر، غیرقابل اعتماد و عهد شکن ایاالت متحده در قبال جامعه بشری از جمله ایران اسلامی را به گونه ای الهام بخش و عبرت آموز یادآوری میکند.

اما صحبتمان با سازمان های به اصطلاح حقوق بشری است که عمال به سازمان هایی در جهت تثبیت و تضمین منافع ظالمان و تضییع و پایمال کردن حقوق مظلومین و ملتهای ستمدیده گشته اند. از ایشان می خواهیم روش انسانی را در پیش بگیرند و در مقابل رژیم های کودک کش منطقه و جهان همچون شجره خبیثه آل سعود و رژیم نامشروع صهیونیستی بایستند و به خاطر جیره و مواجبی رژیم کودک کشی مثل آل سعود را از لیست کودک کشی بیرون نیاورند.

البته بدانید که به فضل الهی آینده از آن مسلمین و متقین است و آگر شما هم در این راه از وظایفتان کوتاهی کنید،نه هیچ هراسی هست نه سستی چون یقینا پیروزی از آن ما است و به فضل الهی نزدیک است به شماره افتادن نفس زدن آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش.

بسیج دانش آموزی شهرستان شاهرود ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت عاشورایی ایران بویژه نسل جوان و دانش آموزان انقلابی برای حضور پرشور، معنوی و گسترده در راهپیمایی سراسری 13 آبان ماه و طنین انداز کردن شعارهای "هیهات مناالذله" ،"مرگ بر آمریکا" و نمایش سازش ناپذیری خود در برابر دشمن تأکید دارد: ملت ایران که انقلاب اسلامی خود را براساس راهبردهای عاشورای حسینی باور داشته و برای پاسداری از آن شهیدان فراوانی تقدیم کرده است، همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ و به تأسی از مولا و رهبر سازش ناپذیر خود امام خامنه ای عزیز در برابر نظام سلطه ایستاده و آماده است در صورت تکلیف طومار یزیدیان زمان را بر هم چیند.

دانش آموزان بسیجی بسان اسالاف انقلابی و جان برکف خود در صفوف مقدم این خروش الهی ملت سترگ و مجاهد ایران اسالمی، ضمن اعالم انزجار از دشمن شماره یک مظلومین جهان ، بی اعتمادی خود را به دول استکباری بویژه آمریکای جنایتکار به گوش همه جهانیان خواهند رساند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها