سرپرست آموزش وپرورش شهرستان کوهبنان به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز در پیامی به حضور با صلابت دانش آموزان در این مراسم تاکید رد.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۵۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ سید محمدرضا حسینی به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان پیامی به شرح ذیل صادر نمود:

متن این پیام اینگونه است :

باسمه تعالی

درود و سلام خدا بر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، درود بر شهدای عزیز دانش آموز، آن لاله های سرخ ایران زمین که برگ و بار جوانی خویش را برای امنیت و آرامش هموطنان خود نثار کردند و درس آزادگی و مبارزه با استکبار را نه تنها به همکلاسی ها و هموطنانشان بلکه به همه جهانیان آموختند.

روز ۱۳ آبان سالروز تبعید مرجع مجاهد و رهبر کبیر انقلاب اسلامی از کشور و نیز سالگرد تسخیر سفارت آمریکا که به حق نام لانه جاسوسی برآن نهاده شد، مظهر مبارزه با مظاهر استبداد و استعمار در تاریخ مبارزات افتخارآفرین ملت مسلمان ایران است.

کشتار دانش آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ ، ۱۳ آبان را به روزی ماندگار در تاریخ ایران بدل کرده است.
ایران عزیز اسلامی، امروز توانسته است در عرصه های مختلف سربلند باشد و با تکیه بر جوانان برومند خویش بر بلندای تاریخ، راست قامت بایستد و شعار آزادگی و سرافرازی سردهد و نظام مردم سالاری دینی را برقرار و همچنان در برابر زورگویی و زیاده خواهی بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی و تحقق آرمان های اصیل و الهی خویش تا پای جان مقاومت نماید و آماده تعامل با سایر ملت ها و نظام های جهانی باشد و فریاد صلح و برادری خود را به گوش جهانیان برساند.

اینجانب ضمن تبریک یوم الله ۱۳ آبان ماه،برای همه دانش آموزان، دانشجویان و جوانان عزیز در تمام مراحل زندگی خصوصاً عرصه افتخارآفرین علم آموزی آرزوی توفیقات روزافزون دارم و امیدوارم با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، همراه و همگام با سایر هم استانی ها و هموطنان عزیز، با صلابت هرچه تمامتر با غریو الله اکبر و مرگ بر مستکبران، ندای حق طلبانه و ظلم ستیز مردم عزتمند ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

سید محمدرضا حسینی

سرپرست آموزش وپرورش شهرستان کوهبنان

ارسال نظرات