خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه البرز:
حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرزگفت : سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است روزی که چشم فتنه آمریکا یی را جوانان پیرو خط امام کور کردن و امام این بصیرت را انقلاب دوم نام نهادند.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۳۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است روزی که چشم فتنه آمریکا یی را جوانان پیرو خط امام کور کردن و امام این بصیرت را انقلاب دوم نام نهادند.
وی در ادامه افزود :هفته بسیج دانش آموزی شروع آن با سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده است که امام اورا رهبر خود معرفی نموداند.
شهید فهمیده راه طولانی معرفت الهی را با تمام کم سن و سال خود در کوتاهترین زمان پیمود و چراغ راه هدایت دیگران شد .
وی با اشاره به اینکهچرا حسین فهمیده خردسال ،  رهبر یک جامعه می شودگفت: چون او با حماسه ای که آفرید راه رسید به موفقیت و پیروزی و آینده را نشان داد.
شجاعی مهر در  ادامه بیان داشت : شهید حسین فهمیده سرنوشت جنگ را عوض کرد و چنان ترسی و دلهره ای در دل دشمن انداخت که  پای پیشروی را نداشتند که از آن تاریخ عقب نشینی دشمنان شروع شد و راه حسین فهمیده همان را عزت و ذلت ناپذیری است همان گونه ی امام حسین (ع) برای غلبه بر دشمن از جان خود گذشت ولی تن به ذلت نداد . 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان البرز در ادامه اظهار داشت : دشمن فهمید که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد این تفکر حسینی است که عطر رهایی را در فضای تاریک جهان تحت سلطه ظالمان رسیده است . ورایحه های آن از سوریه و عراق و یمن و بحرین و بزودی انشالله در عربستان  خواهد رسید و چشم مستکبرین را کور و  همه این ها  را درهم شکست.
شجاعی مهر در پایان گفت : سیزده آبان فرصتی مناسب برای انتقال ارزشهای انقلابی به نسل جدید و دانش آموزان است تا با معرفی آرمانها و راه شهدا به ویژه را شهید حسین فهمیده در فضای جنگ نوین علیه دشمن یعنی جنگ فرهنگی و جهاد استکباری بتوانیم حماسه بیافرینیم وبه افق پیروزی وغلبه بر دشمنان نائل آییم انشالله.
ارسال نظرات
پر بیننده ها