خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم:
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: اوج سرعت وزش باد یک یا دو ساعت پیش از غروب آفتاب امروز است و براساس آنچه در نقشه‌ها نشان داده شده،بین 70 تا 80 کیلومتر بر ساعت است.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۱۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه اکنون سرعت وزش طوفان در قم به 70 کیلومتر بر ساعت رسیده است، اظهار کرد: وزش باد امروز بعد از ظهر ادامه دارد و اوایل شب شاهد افزایش ابر هستیم و به تدریج از سرعت وزش باد کاسته می‌شود، به طوری که سرعت وزش باد فردا صبح نسبت به امروز کمتر است.

وی خاطرنشان کرد: برای فردا بعد از ظهر کاهش دمایی در حدود 9 تا 10 درجه برای استان پیش‌بینی می‌شود و هوا آرام است، بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته حداکثر دمای فردا بعد از ظهر 21 درجه سانتی گراد است.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم با بیان اینکه احتمال بارش پراکنده در روز جمعه وجود دارد، گفت: حداقل دمای هوا در روز جمعه حدود پنج درجه سانتی گراد و حداکثر دما حدود 20 درجه سانتی گراد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اوج سرعت وزش باد یک یا دو ساعت پیش از غروب آفتاب است، بر اساس آنچه در نقشه‌ها نشان داده شده، بین 70 تا 80 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با بیان اینکه چنین سرعت وزش بادی در قم سابقه داشته است، گفت: علت سرعت وزش باد، سامانه بارشی است که از شمال کشور در حال عبور است، به شکلی که سبب ایجاد تلاطم‌های جوی می‌شود که وزش باد را به همراه دارد.
ارسال نظرات