فرماندار تفت با صدور پیامی، از آحاد مردم شریف شهرستان دعوت کرد تا در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان ، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به روز مبارزه با استکبار جهانی نیز نامگذاری شده است حضور باشکوه و گسترده داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۹۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، "محمود زارع رشکوییه" در این پیام آورده است: تبعید امام راحل عظیم الشان(ره) به خاک و خون کشیدن دانش آموزان قیام کننده بر علیه رژیم فاسد شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رویدادهای مهم و قابل توجهی است که از یوم ا... 13 آبان، روزی جاویدان و ماندگار در تاریخ پرتلألو ایران اسلامی ساخته است.

فرماندار تفت با تجلیل از روحیه اسلامی و انقلابی ملت بزرگ و فهیم ایران ادامه داده است: نقش ملت رشید ایران اسلامی در پرتو هدایت های حکیمانه و شجاعانه امام راحل عظیم الشان(ره) و پس از آن رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در گسترش و ترویج فرهنگ اصیل و روشن استکبارستیزی تا آنجاست که امروز بسیاری از بلاد اسلامی و غیر اسلامی، بر این مسیر روشن قرار گرفته اند و ایادی استکبار جهانی را تحقیر کرده‌اند.

زارع با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم ا... 13 آبان بر مشارکت فعالانه و مسئولانه آحاد ملت رشید ایران اسلامی در این همایش عظیم ملی تاکید کرده و افزوده است: مردم عزیز و انقلابی شهرستان تفت نیز همگام با سایر مردم در اقصی نقاط کشور با حضور باشکوه در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان، بار دیگر انزجار خود را از آمریکا و ایادی استکبار جهانی را فریاد زده و پیمان جاودان خویش با آرمانهای متعالی شهدای والامقام را تجدید خواهند کرد.

یادآور می شود راهپیمایی یوم ا... 13 آبان در تفت از ساعت 9:30 صبح پنج شنبه هفته جاری از محل پل کوکبیه به سمت حسینیه حضرت امام(ره) برگزار خواهد شد

ارسال نظرات