معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه فضای مجازی از ابزارهای جنگ نرم است، گفت: رسانه انقلابی ابزار مناسب برای مقابله با جنگ نرم و هجمه های فرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۸۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵

حجت‌الاسلام سید‌حسین گلمیرزاده، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه فرهنگ سازی در حوزه استفاده صحیح از رسانه ها ضرورتی انکارناپذیر است، اظهار کرد: پیشرفت دنیای مجازی و تأثیرات آن بر کاربران به قدری وسیع و سریع است که هرچقدر فرهنگ سازی در این رابطه انجام شود، باز هم جای کار دارد.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در زندگی افراد، متذکر شد: امروزه، رسانه ها به‌ویژه رسانه های فضای مجازی از جایگاه ویژه ای در زندگی مردم برخوردار بوده و به تبع این جایگاه، تأثیرات مثبت و منفی زیادی در زندگی ها به دنبال دارند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در حوزه استفاده از رسانه، عنوان کرد: متأسفانه به رغم سرعت گسترش رسانه های مجازی در فضای جامعه و در بین مردم، هنوز فرهنگ استفاده صحیح از این ابزار به درستی در بین کاربران جا نیفتاده است.

حجت‌الاسلام گلمیرزاده افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک سازمان فرهنگی که زیر نظر نهاد رهبری اداره می‌شود، وظیفه دارد تا فرهنگ سازی در حوزه رسانه های مجازی را مدیریت کرده و از همه ابزارهای موجود برای گسترش این مهم بهره ببرد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه فضای مجازی از ابزارهای جنگ نرم است، گفت:رسانه انقلابی ابزار مناسب برای مقابله باجنگ نرم و هجمه های فرهنگی دشمنان است.

ارسال نظرات