مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه شفت به برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع «نقش دانش آموزان در اقتصاد مقاومتی» اشاره و تصریح کرد: برگزاری یادواره ۱۵ شهید دانش آموز شهرستان شفت و شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا از برنامه های شاخص این هفته است.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۸۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

حسن شکوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی به همت سپاه ناحیه شفت ۸۸ دانش آموز پسر بسیجی مقطع متوسطه دوم این شهرستان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی با اشاه به اعزام دانش آموزان این شهرستان به اردوی راهیان نور گفت: این دانش آموزان به مدت چهار روز از مناطق شلمچه، اروندکنار، هویزه و طلائیه بازدید می کنند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه شفت با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش آموزی، گفت: در این هفته بسیج دانش آموزی شهرستان شفت برنامه های متنوعی را برگزار می کنند.

وی غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری رزمایش دانش آموزی، تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی در عرصه های علمی و ورزشی، هنری و قرآنی، دیدار با خانواده های شهدای دانش آموز، کوهپیمایی دانش آموزان مدارس پیشگام و حضور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را از جمله برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان شفت اعلام کرد.

شکوری همچنین به برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع «نقش دانش آموزان در اقتصاد مقاومتی» اشاره و تصریح کرد: برگزاری یادواره ۱۵ شهید دانش آموز شهرستان شفت و شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا از برنامه های شاخص این هفته است.

وی افزود: این مراسم در کلیه مدارس سطح شهر و به صورت متمرکز با حضور مسئولان شهرستان در مدرسه شهید علی انصاری دهستان جیرده برگزار می شود.

ارسال نظرات