مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز در دیدار با خانواده شهیدان غلامحسین، علیرضا و محمد حسین پاکزاد بنام، گفت: شهدا با نثار جان شیرین خود و گذشتن از دینای مادی، عزت دنیا و آخرت را کسب کردند.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۷۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد نجف پور، افزود: شهدا بر اساس تکلیف الهی و لبیک گفتن به فرمان ولی امر خود، درسی بزرگ برای بشریت داده و نشان دادند که با اتکا به خدا و اطاعت از فرمان امام می توان کارهایی کرد که با عاجز ماندن عقل بشر مادی از درک آن، همه معادلات بشری را بر هم زد.

برادر شهیدان پاکزاد نیز در سخنانی با بیان ویژگی هایی از برادران شهید خود، اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی های شاخص این شهدا همچون دیگر شهدا، نداشتن تعلق به ذرق و برق و ظواهر دنیای خاکی بود.

وی تصریح کرد: علیرضا چنان خود را مهیای شهادت کرده بود که چند سال که با اصرار عمویمان در منزل زندگی کرد، با وجود سن کم و نرسیدن به سن تکلیف، مقید بود نمازهایش را اول وقت ادا کند.

برادر شهیدان پاکزاد ادامه داد: حتی صبح زود در سرمای زمستان یخ حوض را می شکست و با آب سرد وضو می گرفت و همین خود سازی ها موجب شد در عملیات رمضان در شلمچه به درجه رفیع شهادت برسد.

وی افزود: دیگر برادرانم نیز همین طور در عملیات های زیادی شرکت کرده و با نائل آمدن به درجه جانبازی، پس از جنگ با تحمل سختی های جانبازی به خیل عظیم شهدا ملحق شدند.

ارسال نظرات