فرمانده انتظامی استان با خانواده شهید"بهرام علی هاشمی" دیدار و به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۶۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار "غلامعباس غلامزاده" در این دیدار بیان داشت: مجاهدت ها و جانفشانی های شهیدان عزیز ، آسایش و امنیت امروز کشورمان را رقم زده و نعمت امنیت را نباید کم شمرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به مسئولیت همه مردم در برابر خون شهداء خاطر نشان کرد: ما باید با عمل به احکام دین مبین اسلام، کسب رضای خدا، خدمت به مردم به خصوص اقشار مستضعف حرمت خون شهداء و دستاوردهای آنها را پاس داشته و امتحان الهی خود را در این زمینه به بهترین شکل پس دهیم.

غلامزاده تصریح کرد: اگر امروز بخواهیم بهترین الگو را برای رندگی انتخاب کنیم سبک و سیره شهدا بهترین الگوست.

وی افزود: امنیت امروز کشور و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهداء رقم خورده است و با وجود رشادت های این عزیزان بوده است که امروز در آسایش و راحتی زندگی می کنیم.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهداء الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند، که از سرمایه های گرانبهای ایران اسلامی محسوب می شوند.

گفتنی است ، شهید بهرامعلی هاشمی سال 1348 در خانواده متدین و مذهبی و کشاورز در شهر بن بدنیا آمد. شهید توانست تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم با موفقیت پشت سر بگذارد و پس از اتمام تحصیلات در اسفند ماه سال 67 به خدمت مقدس سربازی اعزام گردید.

شهید هاشمی، پس از چندین ماه خدمت سرانجام در خرداد ماه سال 69 در اثر درگیری با ضد انقلابیون در منطقه سقز كردستان به درجه رفیع شهادت نائل گردید و پیكر مطهرش در زادگاهش شهر بن آرام گرفت.

ارسال نظرات