بیانیه سازمان بسیج مداحان کشور به مناسبت یوم ا... سیزدهم آبان

همزمان با یوم ا... سیزدهم آبان سازمان بسیج مداحان کشور بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۲۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

بسم الله الرحمن الرحیم

  خداوند قادر و متعال را سپاسگذاریم که به ملت شریف، شهید پرور، ولایت مدار و غیرتمند ایران اسلامی، توفیق داد که در تبعیت از آیه شریفه "ان الشیطان لکم عدو فاتخذوه عدوا " گام برداشته و با توجه به فرمایش حکیمانه نائب امام عصر(عج) امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه "آمریکا شیطان بزرگ است" با تسخیر لانه جاسوسی به رقم زدن حماسه پرشکوه سیاسی همت گماشته و به پاسداشت مقام شامخ شهیدان والامقام ایران اسلامی، این چنین خیره کننده و با شکوه درخشیدند و دست ناپاک ایادی استکبار جهانی را از منافع این ملت قطع کردند.

 چشم جهانیان و ملل آزادی خواه و همه مستضعفان جهان محو حرکت بی بدیل و جهان مشمول مردمی بود که در سیزدهم آبان ماه ثابت کردند که همواره در عرصه استکبار ستیزی و حضور در صحنه مقاومت علیه استکبار جهانی ممتازند.

  ما مفتخران به پوشیدن خلعت مقدس ستایشگری آستان ولایت و امامت و مداحان اهل بیت عصمت وطهارت اعلام می داریم که : آفرین بر شما مردم، آفرین بر شما مردمی که امت محمٌدید. طلایه داران اسلام ناب هستید و یگانه پرچمداران عدالت طلبی و ظلم ستیزی در عالم، همان درسی که از سیدالشهدا(ع)  آموختید و همان مکتبی که از قیام سرخ حسینی و انتظار ظهور مهدی موعود(عج) به ارث برده اید.

  جوانان ایران اسلامی و دانشجویان ولایت مدار در سیزدهم آبان ماه به بدخواهان و دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند که در صحنه مبارزه همچون ید واحدند و در راه اعتلای ارزشها و آزادی و استقلال این مملکت ذره ای اهل تسامح و تساهل نیستید.

 ما مداحان بسیجی ، شعرای آیینی و جامعه ستایشگران اهل بیت (علیهم السلام) به رهبری فرزانه و حکیمانه امام خامنه ای(مدظله العالی) می بالیم و به داشتن مردمی اینچنین ولایت مدار و غیرتمند افتخار می کنیم و امیدواریم مسئولان خدمتگزار نظام نیز از این حرکت و حماسه سیاسی ملت و به فرموده امام روح الله "انقلاب دوم ملت" در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش بکوشند.

  مداحان بسیجی اهل بیت (علیهم السلام) همگام با سایر امت شهید پرور و شریف ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه ، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل خواهد کوبید.

سازمان بسیج مداحان کشور

ارسال نظرات