فرمانده سپاه ناحیه قوچان از کمک ۲۱۰ میلیون تومانی هدایای نقدی و غیرنقدی مردم قوچان برای پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۱۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدارعلی اصغر صوفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای کمک رسانی به زائران پیاده اربعین حسینی، ستاد بازسازی عتبات عالیات قوچان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرد.
 
وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در طول یک هفته اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرد، ادامه داد: در این مدت، شهروندان قوچان ۱۲۰ میلیون ریال بصورت غیر نقدی و با تهیه اقلامی همچون پتو، قند، چای، روغن، برنج، سیب زمینی، مواد بهداشتی و.. به این ستاد هدیه کردند.
 
وی با بیان اینکه مردم حسینی قوچان ۹۰ میلیون ریال نیز بصورت نقدی نیز کمک کرده اند، افزود: در طرح جمع آوری کمک های مردمی، بسیاری از ارگان ها و ادارات از جمله، پایگاه های بسیج، امام جمعه، شهرداری، بخشداری، اصناف و.. .با ستاد بازسازی عتبات در قوچان همکاری کردند.
 
صوفی تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات قوچان در مراسم اربعین حسینی متعهد شده است تا صبحانه ۱۴ هزار زائر حسینی را به مدت یک هفته تامین کند و به همین منظور سه نفر از اعضای این ستاد به یکی از موکب های پیش بینی شده در عراق اعزام خواهند شد.
 
رئیس ستاد بازسازی عتبارت عالیات قوچان در پایان با اشاره به آمادگی کامل ارگان ها برای خدمات رسانی به زائران حسینی در مراسم اربعین گفت: تمامی کمک های جمع آوری شده روز چهارشنبه به مشهد مقدس انتقال داده خواهد شد تا بصورت تجمع شده به کشور عراق ارسال شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها