فرماندار رشتخوار اظهار داشت: حیات نظام اسلامی در مبارزه با استکبار است و داشتن روحیه استکبارستیزی دشمن را مایوس خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۰۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ استکبار ستیزی در بیش از ۱۵۰ مدرسه شهرستان رشتخوار و به صورت نمادین در مدرسه نمونه محدثه این شهرستان به صدا درآمد.

خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار در این مراسم ضمن تقدیر از دانش آموزان و معلمین در برگزاری باشکوه مراسم زنگ مبارزه با استکبار افزود: فلسفه این سنت و این جلسه و زنگی که به صدا در می آید با نام زنگ استکبار ستیزی و مبارزه با استکبار است.

وی در ادامه افزود: ۱۳ آبان روز تبعید امام (ره) به ترکیه و تصویب قانون ننگین کاپتیلاسیون و همچنین روز پر افتخار تسخیر لانه جاسوسی در کشور است، که این روز از اهمیت بسیار بالایی برای ملت و مردم عزیز ما برخوردار است.

وی با دعوت از دانش آموزان جهت حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان یاداور شد: هرچه فریاد داریم باید بر سر آمریکا بکشیم، چرا که یکی از آرمان های امام راحل و اهداف نظام بحث مبارزه با استکبار است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان نباید  شعار بزرگ مبارزه با استکبار را بدست فراموشی بسپارند گفت: حیات نظام اسلامی در مبارزه با استکبار است، داشتن روحیه استکبار ستیزی دشمن را مایوس خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها