خبرهای داغ:
در بیانیه 13 آبان بسیج مساجد و محلات سپاه صاحب الامر قزوین آمده است:

ملت ایران برای رسیدن به هدف جان می دهد

سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در آستانه سالروز یوم الله 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۰۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بسیج مساجد و محلات سپاه صاحب الامر(عج) قزوین به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه صاحب الامر (عج) ضمن گرامی‌داشت یوم الله ۱۳ آبان ماه‌روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تأکیدمی کند: اصل استکبارستیزی ریشه در آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و فلسفه شعار مرگ بر آمریکا هرگز از اذهان ملت شهیدپرور ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره(  به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به‌دست رژیم منحوث پهلوی در سال۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸بهوقوع پیوسته است.

این اتفاقات نشان می‌دهدکه ملت ایران حاضر است برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های والای انقلابش با تمام هستی خود در میدان مبارزه با استکبار حاضر شود و پرچم مقاومت و ایستادگی را برایهمیشه برافراشته نگاه دارد.

استکبارستیزی ریشه در آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و شعار مرگ بر آمریکا که برگرفته از روح انقلابی و بازتولید رخدادهای مهم و آموزنده این ایام است هرگز از اذهان ملت شهیدپرور ایران اسلامی پاک نخواهد شد.
بازنمایی چهره واقعی آمریکا و اهدافآن در منطقه و جهان به‌ویژه در پسا تحریم را نیاز امروز جامعه دانسته و تصریح کردهاست: تهدیدات و راه‌های نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمنان در ایام پس ازمذاکرات هسته‌ای و برجام باید جدی انگاشته و هوشمندانه با آن رفتار شود .

ملت ایران مقاومت در برابر زیاده‌خواهیو زورگویی‌ها را نشأت‌گرفته از نهضت عاشورا عنوان و اعلام داشته است: فرزندانعاشورایی ملت در سا.مان بسیج مساجد و محلات به همراه آحاد ملت سرافراز ایراناسلامی با تأسی به مولا و رهبر دوراندیش خود، در برابر نظام سلطه و استکبارایستاده و آماده جان‌فشانی در امتداد فرهنگ سرخ عاشورایی هستند.

سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار