سرپرست خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران افتخاری شهرستان اردل گفت:‌ ارتقای سواد رسانه ای می تواند به تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی در جامعه کمک شایانی کند.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۸۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج در نماز خانه سپاه ناحیه اردل برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه اردل در حاشیه این کارگاه آموزشی عنوان کرد: رسانه ها بعد از نیروهای نظامی بیشترین و عمیق ترین تاثیر را در شکست دشمن و پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه ها دارند.

مصیب میراحمدی اظهار داشت: خبرنگاران باید شهدای اهل قلم را الگوی کار خود قرار دهند و در رسالت خود تلاش بی وقفه داشته باشند.

گفتنی است: مسئول خبرگزاری بسیج استان چهار محال بختیاری،‌ ضمن توجیه خبرنگاران و تشریح فنون خبر نویسی برای بسیجیان اظهار داشت: امروز ارتقای سواد رسانه ای می تواند به تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی در جامعه کمک شایانی کند.

مسلم عسگری گفت: در حال حاضر وظیفه ما به عنوان سربازان ولایت، ادامه راه شهدا و پاسداری از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اگر در رفتار و کردارمان درست عمل کنیم مسلما در زمره شفاعت شهیدان قرار خواهیم گرفت.

وی بیان داشت: صداقت و امانت داری در کار خبرنگاری از اصول بسیار مهم است و می تواند تاثیر بسزایی در جلب اعتماد مخاطبان داشته باشد.

عسگری ادامه داد:‌ خبرنگاران می توانند با امید دادن به مردم و اطلاع رسانی دقیق، گام های اساسی در راه مبارزه با دشمن و آگاه سازی عمومی ایفا کنند.

پرسش و پاسخ پیرامون مسایل رسانه ای و خبرنویسی پایان بخش این کارگاه آموزشی توجیهی بود.

ارسال نظرات