فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود( طرقبه شاندیز) اظهار داشت: امروز استمرار انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی جوانان و نوجوانان کشور دشمنان این ملت را به پای میز مذاکره کشاند.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۵۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده در مراسم تجلیل از واحدهای فعال بسیج دانش آموزی شهرستان که با حضور خانواده های شهدای دانش آموز دفاع مقدس برگزار شد، با تأکید بر اهمیت کتاب و ترویج مطالعه بین دانش آموزان گفت: همین افشاگری و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که چهره این کشور به ظاهر طرفدار حقوق بشر را نمایان کرد و در این هفته به عنوان نماد استکبارستیزی باید موضوع دشمن شناسی را مورد توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز استمرار انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی جوانان و نوجوانان کشور دشمنان این ملت را به پای میز مذاکره کشانده گفت: ایستادگی و مقاومت در مسیر استکبارستیزی موجب شده که ایران اسلامی امروز به عنوان راه حل و ملزومات اساسی رفع مشکلات منطقه مطرح شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود( طرقبه شاندیز) با اشاره به نقش مدیریت مدبرانه امام خمینی(ره) مقابل مستکبران عالم افزود: باتوجه به گسترش انقلاب و اهمیت برپا شدن حکومت دینی واقعی که مسیر فکری اندیشمندان لیبرال و مارکسیسم دنیا را تغییر داد لذا نباید اجازه کمرنگ کردن ارزش ها را به دشمن دهیم.

وی در ادامه نقشه دشمن را تقابل با این گفتمان انقلاب اسلامی که هیچ وابستگی به شرق و غرب عالم ندارد معرفی کرد و اظهار داشت: استکبار این گفتمان را مورد هدف قرار داده تا مبادا این رویکرد به عنوان الگویی برجسته اشاعه پیدا کند و در این مسیر مبارزه با انقلاب اسلامی از هیچ نقشه شومی دریغ نکرده است.

سرهنگ اسدزاده دفاع مقدس را اعتبار ایرانیان دانست و با اشاره به آسیب ها و چالش های پیش روی انقلاب اسلامی از جمله نفوذ فکری و فرهنگی، تحجرگرایی و رواج سکولاریسم در برابر هدف بزرگ انقلاب یعنی ایجاد تمدن اسلامی مدیریت تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را یکی از عرصه های مهم فعالیت دانش آموزان مطرح کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها