خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

استکبار جهانی هدفی جز نابودی انقلاب اسلامی ندارد

کارشناس سیاسی گفت: امروز استکبار جهانی هدفی جز نابودی انقلاب اسلامی ندارد و تمام توطئه ها و کارشکنی های که انجام داده اند تنها برای نابودی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۵۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد مسئول سابق سیاسی سپاه استان در جلسه عاشقان ولایت در جمع فرماندهان و اعضای شورای پایگاه ها با اشاره به دو اتفاق مهم در روز سیزده آبان اظهار داشت: سیزده آبان ۵۷ خیزش انقلابی در مدارس بود که تعداد کثیری از دانش اموزان با حضور در جمع دانشجویان در دانشگاه تهران نسبت به اقدامات شاه وقت به اعتراض برخاستند که در این بین تعداد ۳۵ نفر از دانش آموزان در این اعتراض به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: سیزده آبان ۵۸ روزی که دانشجویان پیرو خط امام به این نتیجه رسیدند که مسئول تمام توطئه هایی که در ایران اسلامی ایجاد میگردد سفارت آمریکاست و آن را لانه جاسوسی خواندند.

کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: امروزه استکبار جهانی هدفی جز نابودی انقلاب اسلامی ندارد و تمام توطئه ها و کارشکنی های که انجام داده اند تنها برای نابودی انقلاب اسلامی است.

مزگی نژاد خاطرنشان کرد: نتیجه ای که استکبار جهانی امروز گرفته است این است که سرمنشاء تمام پیروزی های منطقه، جمهوری اسلامی است و اگر بتوانند ایران را نابود کنند میتوانند از پیروزی های دیگر ممالک نیز جلوگیری کنند وگرنه با نابودی مردم یک ملت تا زمانی که انقلاب اسلامی پا برجاست یک ملت دیگر جای آن را خواهد گرفت.

وی افزود: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که از طریق بعد نظامی نمی تواند به جمهوری اسلامی ضربه بزند که با وجود فرهنگ شهادت طلبی در مردم، جمهوری اسلامی قوی تر می گردد.

این کارشناس سیاسی متذکر شد: تنها راه مقاومت در مقابل این توطئه های دشمن بنا به دیدگاه رهبری تنها سه عنصر بصیرت ، دشمن شناسی و استقامت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها