خبرهای داغ:
فرماندار زیرکوه گفت: شکل استعمار و تجاوز و استثمار یک ملت مثل گذشته از طریق روش های سخت افزاری نیست. در حال حاضر دشمنان سعی می کنند از طریق روش های نرم و ابزار فرهنگی ملت ها را تحت استعمار در بیاورند.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۴۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الله خانزاده صبح امروز در مراسم نواختن زنگ استکبار ستیزی در جمع دانش اموزان دختر مدارس شهر حاجی اباد اظهارداشت:در سالهای اول انقلاب و جنگ تحمیلی دانش آموزان زیادی در سنگر دفاع از ایران اسلامی حضور داشتند وسنگر امروزسنگر تعلیم و تعلم است که بایددانش اموزان در این راه تلاش کنند.

فرماندار زیرکوه خاطرنشان کرد:دانش آموزانی که در سال 57 در میدان مبارزه حضورداشتند دانش آموزانی بودند که در نظام طاغوتی بزرگ شده بودند،بدیهی است که انتظار ما و انتظار جامعه از شما جوانان و دانش آموزان که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رشد کرده اند و تلاش کرده اند مبانی اسلامی و دینی در کشور عمل شود و رعایت شود،قطعا بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتظار مبارزان و شهدایی که انقلاب را به پیروزی رساندند از من و شما بیشتر است،گفت: تاثیرات مخرب فرهنگ غرب و آن چیزی که مقام عظم رهبری به عنوان هجمه فرهنگی و شبیخون فرهنگی از آن نام می برند امروز یکی از مسائل جدی است که جامعه و جوانان ما را می تواند مورد هجمه قرار دهد و تهدید کند.

خانزاده با اشاره به اینکه، شکل استعمار و تجاوز و استثمار یک ملت مثل گذشته از طریق روش های سخت افزاری نیست،اذعان داشت:در حال حاضر دشمنان سعی می کنند از طریق روش های نرم و ابزار فرهنگی ملت ها را تحت استعمار در بیاورند و ابزار فرهنگی یکی از سهل ترین و کم هزینه ترین ابزار برای نظام سلطه است.

فرماندار زیرکوه،بیان داشت:مقام معظم رهبری و همه مسؤولان و دلسوزان نظام دائما تاکید دارند که نسل جوان باید هوشیار باشند ومسائل را مطالعه بکنند و تحلیل داشته باشند.

وی تصریح کرد:مقام معظم رهبری بارها در صحبت های خود اشاره کرده اند که من از جوانان انتظار شعار زنده باد و مرده باد ندارم بلکه انتظار تحلیل شرایط و اوضاع کنونی و جهانی را دارم بنابراین برهمه ما و شما فرض است که بدانیم در چه برهه ای از تاریخ به سر می بریم و چه وظیفه و مسؤولیتی برعهده ماست.

خانزاده ادامه داد:در شرایطی که همچنان مورد تحریم و هجمه های اقتصادی و فرهنگی قدرت های بیگانه هستیم باید تلاش کنیم تا بتوانیم کشور آباد و آزادی داشته باشیم .

فرماندار زیرکوه بیان داشت: خانواده های شما با مشقت فراوان و با زحمت های فراوان تلاش می کنند تا زمینه تحصیل شما دانش آموزان را فراهم آورند شما هم باید تلاش کنید تا با درس خواندن و تحصیل هم پاسخ خوبی به زحمات و تلاشهای والدین بدهید و هم افراد مفید و موثری برای آینده نظام باشید.

خانزاده ضمن گرامی داشت یاد و خاطر همه شهدا و ضمن احترام به خانواده شهدا وهمه دست اندرکاران نظام ،گفت: امیدواریم همه دانش آموزان و معلمین در انجام این رسالت عظیم به عنوان آینده سازان جامعه موفق باشند.

گفتنی است،مراسم نواختن زنگ استکبار ستیزی صبح امروز با حضور فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و جمعی از مسؤولان در هنرستان حضرت زینب (س) شهر حاجی آباد نواخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها