خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه برجام سند افتخار ملت ایران نیست،گفت: حذف شعار مرگ بر امریکا اولین قدم سلطه آمریکا علیه ملت ایران است.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۴۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا صبح امروز در مراسم نواختن زنگ استکبار ستیزی در جمع دانش اموزان پسرمدارس شهر حاجی آباد با گرامی داشت ایام الله 13 ابان، اظهارداشت:شهید حسین فهمیده یک نوجوان فعال،شجاع و با بصیرت بود که ارادتمندی خود را به امام بزرگوار داشت واگر چه هنوز به سن تکلیف نرسیده بود اما تکالیف شرعی خود را به درستی انجام می داد.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس از اینگونه شهدا زیاد داشته ایم،خاطرنشان کرد:در دوران دفاع مقدس شهدا رکورد زدند و وقتی کاروانها به سوی جبهه ها حرکت می کردند جوانان و نوجوانان زیادی بودند که برای عقب نماندن از قافله جلوی ماشین ها می خوابیدند و این روحیه شهادت طلبی باید امروز در نوجوانان و جوانان ما تقویت شود.

مرتضائی نیا ،تصریح کرد:این روحیه شهادت طلبی در نوجوانان و جوانان ما وجود داشت و باید امروز گسترش یابد و به روحیه نوجوانان و جوانان امروز ما تزریق شود چون اینها از جوانان سال 57 کمتر نیستندبلکه فعالترند.

وی اذعان داشت: آن روزها جوانان ما در عرصه دفاع مقدس رکورد زنی کردند و جوانان و نوجوانان امروز باید در سنگر تعلیم تعلم رکورد زنی داشته باشند.

امام جمعه زیرکوه بااشاره به تلاش برای حذف روحیه شهادت طلبی ،گفت: صد تاسف که امروز یک فرهنگ بسیار غلطی بوجود آمده است که می خواهند روحیه شهادت طلبی را بردارند و برچینند باید در این زمینه‌هوشیارو آگاه باشیم و نمی توانند این روحیه را از جوانان و نوجوانان ما بگیرند.

مرتضائی نیا با اشاره به حذف درس رهبر کوچک و نامه نوجوان ایرانی به فلسطینی ،تاکیدکرد:امروز این دو درس از نظام آموزشی ما حذف شده است و ما نسبت به حذف این دو درس اعتراض داریم که البته قول داده اند تا سال آینده این مشکل رفع شود.

وی یادآور شد:آنهایی که این تفکر را دارند بداننداین تفکر آمریکائی و اسرائیلی است و نوجوانان و جوانان ما اجازه نخواهند داد که یک زمانی این تفکر غلط در بدنه آموزش و پرورش بوجود بیاید.

امام جمعه زیرکوه،ادامه داد:امروز آنچه حوانان و نوجوانان ما بایددرخود تقویت کنند،روحیه استکبار ستیزی است زیرا ما از امام حسین آموخته ایم که هرگز زیر بارزور و ذلت نخواهیم رفت و شعار مرگ بر آمریکا را تا زمان سرنگونی این دولت مستکبر ادامه خواهیم داد.

مرتضائی نیا با بیان اینکه،مرگ بر آمریکا یعنی ما زیر بار ظلم و ستم و ذلت نمی رویم،تاکید کرد:مرگ بر امریکا یعنی یعنی مرگ بر دولت مستکبری که ما به او بی اعتماد هستیم ومرگ بر دولتی که به کشورهای دیگر ظلم می کند.

برجام سند افتخار ما نیست

وی بااشاره به اینکه اگر کارنامه آمریکا را ورق بزنیم در هر جایی که به آمریکا اعتماد کرده ایم ضرر کرده ایم، یادآورشد: در برجامی که امروز سند افتخارشان است در دوران مذاکره یک مقدار شل وارد شدیم و برجام به فرجام نرسید اینها سند افتخار ما و مردم ما و نوجوانان مانیست بیایید با مردم روراست باشید و درست صحبت کنید.

حذف شعار مرگ بر امریکا اولین قدم سلطه آمریکا علیه ملت ما است

امام جمعه زیرکوه اظهارداشت:با آن تاکتیک هایی که دشمن یک زمانی به سراغ ما آمد امروز امریکا با همان تاکتیک ها به سراغ ما آمده است و متاسفانه بعضی ساده لوحان هستند که می خواهند شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند که به نظر من اینها خوی استکبار ستیزی را نفهمیدندو نمی دانند که آمریکا چه موجود خطرناکی است و حذف شعار مرگ بر امریکا اولین قدم سلطه آمریکا علیه ماست.

رئیس جمهور نظام انقلاب اسلامی با یک ادبیات خوب با مردم و جوانان صحبت کند

مرتضائی نیا با بیان اینکه جوانان ما باید روحیه انقلابی را در خود تقویت کند،گفت:از رئیس جمهور نظام مقدس انقلاب اسلامی می خواهم با یک ادبیات خوب با مردم و دانش آموزان صحبت کند.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه مگرانقلابی ناآگاه چه کسانی هستند؟ تصریح کرد:ما انقلابی ناآگاه نفهم راکسانی می دانیم که امروز از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فاصله می گیرند و به خاطر جاه طلبی و رفاه طلبی دارند ارزشهای این نظام مقدس را زیر سوال می برندو انقلابی نفهم ناآگاه اینها هستند.

وی تاکیدکرد:کسانی که دارند انتقاد سازنده و دلسوزانه می کنند اینها انقلابی شجاع و آگاه هستند و اگر دلسوزی می کنند وسفارشی می کنند اینها دلسوزان نظام هستند بلکه انقلابی ناآگاه کسانی هستند که امروز در مقابل ارزشهای نظام ایستاده اند.

فتنه خط قرمز نظام است

وی با اشاره به صحبت های یکی از نمایندگان مجلس ،اذعان داشت: فتنه گران سال 88 بدانند فتنه خط قرمز این نظام و انقلاب است و فتنه و فتنه گر باید به جهنم حاصل شوند و کسانی که می گویند دست از فتنه بردارید و فتنه تمام شده است،خودشان فتنه گر هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها