خبرهای داغ:
مدیر اطلاع‌رسانی اوقاف سمنان خبر داد

برگزاری آیین قرائت زیارت از راه دور پیامبر اکرم (ص) در سمنان

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از برگزاری آیین قرائت زیارت از راه دور پیامبر اکرم (ص) در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۸۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بهنام مطلبی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی که در ماه صفر نیز در بخش‌های مختلفی ادامه می‌یابد، اظهار داشت: با توجه به عظمت و اهمیت روز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص)، قرائت زیارت از راه دور پیامبر اکرم (ص) توسط مداحان اهل‌بیت (ع) در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: توزیع زیارت‌نامه مربوطه در بقاع متبرکه مجری طرح سوگواره بصیرت عاشورایی انجام و نسبت به پخش مراسم از شبکه‌های استانی هماهنگی‌های لازم با صداوسیمای مرکز سمنان صورت می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: استفاده از قاریان، سخنرانان و مداحان ولایی و مطرح در این مراسم و عزاداری ویژه رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در بقاع متبرکه و امامزادگان مورد تأکید است.

مطلبی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت موقوفات غیرمتصرفی مرتبط با موضوع و اجرای نیات غیرمقید در امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح نیز در دستور کار است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: نسبت به برگزاری مراسم عزاداری روز شهادت امام رضا (ع) بر اساس برنامه‌های ابلاغ‌شده از قبیل حرکت دسته‌های عزاداری به سمت امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص، قرائت زیارت از راه دور حضرت امام رضا (ع)، سخنرانی، مداحی و سینه‌زنی و... اقدامات لازم به عمل می‌آید.

مطلبی افزود: راه‌اندازی سامانه بلوتوث در بقاع متبرکه و ارسال احادیث مرتبط با زائران و عزاداران عاشورایی نیز انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها