فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان به دیدار جمعی از خانواده های شهدای شهر باباحیدر رفتند.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۶۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(علیه السلام) شهر باباحیدر گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه همه مسئولان و مدیران است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی سرکشی و دلجویی از خانواده های شهدا و ایثارگران افتخار است.

سید حسن میراحمدی در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج،‌اظهار کرد: صبوری خانواده معظم شهدا درسی بزرگ برای جامعه ماست و ما مدیون شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: هر شهیدی که در راه این وطن جان خود را فدا کرده برای ایستادگی این پرچم دینی و اسلامی قدم برداشته و اکنون وظیفه ادامه راه بر عهده ماست.

وی گفت: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و‌ آزادگان باشند.

میراحمدی؛ خانواده معظم شهدا را نماد ایستادگی و امید در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس زحمات زیادی برای این انقلاب و نظام کشیده شده که همه را مرهون زحمات شهدا و ایثارگران هستیم.

وی در پایان گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه همه مسئولان و مدیران است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی سرکشی و دلجویی از خانواده های شهدا و ایثارگران افتخار است.

میراحمدی، خاطرنشان کرد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با حضور در منزل شهیدان علی بهرامی، سیدابوالقاسم هاشمی، سیدشریف میراحمدی،محمود کاظمی با خانواده آنان دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظرات