خبرهای داغ:
با هدف پاسداشت مقام 72 شهید تعلیم و تربیت؛

یادمان شهدای معلم و دانش آموز در اسفراین رونمایی شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسفراین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم و دانش آموز، گفت: سیمای 59 شهید دانش آموز، 9 شهید معلم دفاع مقدس، 2 شهید معلم فاجعه منا و 2 شهید جانباز دفاع مقدس مایه زینت یادمان شهدای تعلیم و تربیت شهرستان اسفراین است.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۵۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج :همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه روز دانش آموز، طی آیینی با حضور شماری مدیران، مسئولان و متولیان دستگاه تعلیم و تربیت ، یادمان شهدای معلم و دانش آموز شهرستان اسفراین در آموزش و پرورش این شهرستان رونمایی شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسفراین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم و دانش آموز، گفت: شهدای معلم و دانش آموز اسوه و الگوی شایسته برای اهالی خانواده تعلیم و تربیت هستند.

«محمد اکرامی فر» با اشاره به رسالت ارزشمند معلمی در تبیین ارزش های دفاع مقدس به نسل کنونی، افزود: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما در نظام اسلامی هستند.

رییس اداره دانش آموزی شهرستان اسفراین با اشاره به رسالت همگانی مبنی بر حفظ یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا پیشانی آبروی نظام اسلامی هستند.

«عزیزالله گلبهار» افزود: در این یادمان برای شهدای معلم و دانش آموز، سیمای 59 شهید دانش آموز، 9 شهید معلم دفاع مقدس، 2 شهید معلم فاجعه منا و 2 شهید جانباز دفاع مقدس مایه زینت شده است.

وی خاطر نشان کرد: همه باید برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ماندگاری آموزه های دفاع مقدس احساس وظیفه نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها