خبرهای داغ:
دانشجویان نسل چهارم انقلاب به آنهایی که سعی در بزک آمریکا دارند پاسخ قاطعی خواهد داد
کد خبر: ۸۷۷۱۵۵۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبر گزاری بسیج، مجتبی شورزاده مسئول بسيج دانشجويي شهرستان جاجرم در آستانه يوم الله 13 آبان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم عنوان كرد:  13 آبان روز مبارزه با استکبار نام گرفته است ،روزی که لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد، روزی که مردم ما کاملاً در انقلاب به این نتیجه رسیدند که آمریکا و سایر کشورهای استکباری دشمن این مرزوبوم هستند.

وي در ادامه ابراز داشت : امروز کسانی هستند که استکبار را بزک می‌کنند و آن را مثل عروسک به مردم نشان می‌دهند، اما مردم ما می‌دانند آمریکا شیطان است و با شیطان نمی‌شود کنار آمد. شيطاني كه بارها خيانت كرده و دستش به خون كودكان ، زنان و مردان بي گناه آلوده است و با اين حال يكبار هم عذر خواهي نكرده است.

شورزاده گفت: جوان انقلابی با چشمانی باز به مسائل می نگرد و می داند که دشمنی های استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا با ملت ایران به پایان نرسیده است و ما همان دانشجویان پیرو خط امام سال ۵۸ هستیم،همان طور که در آن سال دانشجویان لانه فساد شیطان بزرگ را تسخیر کردند دانشجویان نسل چهارم انقلاب هم به آنهایی که سعی در بزک آمریکا دارند پاسخ قاطعی خواهد داد پاسخی که همانند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، هرگز از یاد نبرند و در تاریخ ماندگار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها