واکنش نماینده مجلس به برگزاری جشن هالووین در مدارس در گفتگو با«بسیج»:

مدارس به جای ترویج خشونت غربی نمادهای ارزشی را نشر دهند

حسینی کیا گفت: ما باید در مدارس از ظرفیت های دفاع مقدس و فرهنگ ایرانی اسلامی برای تربیت دانش آموزان استفاده کرده و نشر دهیم تا برای دانش اموزان و نظام اثربخشی داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۲۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به تصمیم برخی مدیران مدارس برای برگزاری جشن هالووین در مدارس تهران اظهار داشت: ما در دفاع مقدس شهید فهمیده و سرداران و بزرگ نام آورانی را در طول تاریخ در این مرز و بوم داریم که باید به عنوان نماد هایی نمادهایی نقاشی و تبلیغ و ترویج شوند.

وی افزود: ما باید در مدارس از ظرفیت های دفاع مقدس و فرهنگ ایرانی اسلامی برای تربیت دانش آموزان استفاده کرده و نشر دهیم تا برای دانش اموزان و نظام اثربخشی داشته باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: یکی از ضعف های بسیار بزرگ کشور ما متوجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که صلابت لازم برای ساماندهی وضعیت فرهنگ ایرانی اسلامی را ندارد لذا ما باید خودمان تولید محتوا کرده و افکار عمومی، انرژی ها و توانمندی ها را جهت دهی کنیم تا دچار چنین مشکلاتی نشویم.

نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخی توطئه ها و دسیسه های بیرونی و حتی درونی به این مباحث دامن زده و همواره به دنبال حاشیه سازی هستند تا ما را از رسالت اصلی خودمان دور کنند، بنابراین باید جلوی اینگونه کارها که در شأن نظام و جامعه ما نیست گرفته شود و مجلس آمادگی پیگیری موارد خاصی از این دست را دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با برگزاری مراسم غربی هالووین در برخی از کشورها، مدیران بعضی از مدارس شهر تهران نیز اعلام کرده اند که قرار است این جشن در مدرسه شان برگزار شود.

ارسال نظرات