خبرهای داغ:
مدیر مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه(س) گفت: سفره حضرت رقیه (س) بزرگ‌ترین سفره در جهان است که در ۱۰۰ نقطه ایران وجهان برپا می‌شود و به نیت سلامتی و فرج امام زمان (عج) است.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۹۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۰
به گزارش خبرگزای بسیج از قم، حیدر منیری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برپایی بزرگ‌ترین سفره حضرت رقیه(س) در ایران و جهان اظهار داشت: این مجمع 4 سال پیش کار خود را آغاز کرده و پایلوت اصلی آن از استان قم بوده است.

مدیر مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه(س)  بابیان اینکه این سفره سال گذشته در 20 شهر برپاشده است، افزود: این برنامه امسال نیز در 100 نقطه در داخل ایران و سایر کشورهای جهان به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.

منیری بیان کرد: این برنامه در اماکنی ازجمله نجف، کربلا در بین‌الحرمین ، مشهد داخل صحن، قم داخل آستانه، شهرری داخل شاه عبدالعظیم حسنی(ع) ،  کاظمین در باب المراد،سوریه داخل صحن ، تهران در میدان امام حسین، شیراز، هویزه ، کرمان ، زنجان، کاشان، بندرعباس و خراسان جنوبی برپا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این برنامه در برخی از کشورهای خارجی گفت: همچنین این برنامه در کشورهایی مانند پاکستان، عراق، کانادا، کویت، آمریکا ، پاکستان ، هند، افغانستان برگزار می‌شود.

مدیر مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه(س)خاطرنشان کرد: این سفره بزرگ‌ترین سفره حضرت رقیه (س) در 100 نقطه ایران وجهان است که به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود و به نیت سلامتی و فرج امام زمان (عج) است.
ارسال نظرات