خبرهای داغ:
داعشی ها و تکفیری ها با سلاح های اهدایی غرب و صهیونیست ها اسلام را هدف گرفته اند
یادواره شهدای دانش آموزی و مدافعان حرم به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی عصر روز سه شنبه در دبیرستان دخترانه ابن سینا اردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۷۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ حسن فخرل گفت: در شرایط کنونی داعشی ها و تکفیری ها با سلاح های اهدایی غرب و صهیونیست ها اسلام را هدف گرفته و مسلمانان را می کشند.
سرهنگ حسن فخرل افزود: کفار و دشمنان اسلام با هدف قرار دادن اسلام و تشیع همان کاری را انجام می دهند که یزیدیان در سال 60 هجری قمری با امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) انجام دادند.
وی با بیان این که اجازه نمی دهیم این وقایع تکرار شود تصریح کرد: دشمنان اسلام از ابتدای شروع اسلام مخالفت خود را آغاز کردند و امروز نیز دشمنان اسلام واقعی با سلاح های اهدایی غرب و صهیونیست ها و حمایت های منطقه ای همان کاری را که مخالفین در کربلا انجام دادند در سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورهای اسلامی انجام می دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیجاردستانخاطر نشان کرد: اگر از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران در طول 8 سال دفاع مقدس نبود و امروز مدافعان حرم نبودند امنیتی که در کشور حاکم است وجود نداشت.
سرهنگ فخرل با اشاره به برگزاری یادواره شهدا تصریح کرد: شهدا همه علاقه ها و دلبستگی خود به دنیا و مظاهر آن را کنار گذاشتند و به درجه های بالای عرفانی رسیدند و برماست که یاد و خاطره آنان را زنده نگه داشته و ادامه دهنده راه و آرمان های آنان باشیم.
وی گفت: امسال نیز پرشورتر از سال های قبل مراسم 13 آبان را برگزار خواهیم کرد ومشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و طرفداران منطقه ای آن ها زده و به یاری خدا ریشه داعش و تکفیری ها را از عراق و سوریه خواهیم کند.
در این مراسم همسر شهید مدافع حرم ابوالفضل شیروانیان ضمن بیان خاطراتی از این شهید گفت: دشمن به خوبی شهدا را شناخته و نقش ارزنده آنان را درک کرده است و تلاش دارد جوانان ما را از طریق وسایل ارتباط جمعی و فضای مجازی از مسیر اسلام منحرف کند.
زهرا رشادی افزود: دانش آموزان و جوانان وظیفه دارند با تاسی به امام حسین (ع)، حضرت زهرا(س) و حضرت زینب (س) از حجاب و عفاف خود دفاع کرده و نماز اول وقت را فراموش نکنند و پیرو ولایت فقیه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها